torsdag 14. mai 2009

Premie i hus...
























Da har premien min kommet i hus! Tenk at jeg vant. Dette er jo veldig gøy da.

My award has come! I won! And this is really fun!



















Ja, for hvor gøy er det å få en lapp i posten og se at man må gå på postkontoret og
hente pakke!!!
På en skala fra 1-10, vil jeg si at det er en god 11`er!! ;O)


I could go to the postoffice and pick up my package! And yes, it was really fun. On a scale from 1-10, is this a good 11!!!
























Innholdet i pakken var et vakkert stort bilde på lerret.
Tusen takk igjen, Ragnhild! (Creme de la creme.)


The content: a beautiful picture on a canvas. Thank you Ragnhild on Creme de la creme!
























Bilde er som sagt laget på et lerret og med et trykk av
et vintage-brudepar. I sort/hvitt.
Det kommer ikke så godt frem her, men de har litt rosafarge i kinna.
Passe forelsket! ;O)


It`s a vintage-bride and groom printet on the canvas. In black and white. It dosn`t show here, but they have a little bit of pink colour on their cheeks. In love! ;O)
























Og hva passet bedre da enn å ta inn noen brudespirea-greiner fra hagen?!!
De står i full blomst om dagen og de lukter så utrolig nydelig!!
Så nå skal denne gode lukten fylle stuen min.
Herlig herlig!












































Når jeg var ute i hagen i kveldssola, kom en av naboene løpende med et kamera. Hun måtte ta bilde av meg der midt i den blomstrende hekken. Hihi. Så fikk et av disse bildene være med ut på bloggen idag også.

I went out in the garden to pick up some flowers from my bloming white hedge. Then one neighbour came running with a camera and took some pictures. So here is one of them. Me and my really lovely hedge! And I can promise you all; theese flowers smells gooooood!!!

Uansett hvor jeg skal bo her i denne verden, så skal jeg ha en slik brudespirea.
Hekk eller busk. Her hos meg nå, rammer den inn min lille hage i en ganske stor hekk. De blir jo både høye og kraftige. Og ... de dufter fantastisk ja!!


No mather where I gonna live in this world, I wanna have a hedge like this! Because it`s beautiful and the fragrance is outstanding!!
























Foto: L-jo

Så håper jeg at denne dagen vil bli flott for deg! Det er så godt å nyte livet litt! Jeg vet at det ikke alltid er like lett. For noen ganger butter det i mot. Men andre ganger går det jammen veldig bra også!

I hope this day will be good for you. It`s so great to enjoy life a bit. I know that it`s not always easy to enjoy, cause it`s hard some times. But some times it`s really nice too!!

Go with the flow - sier jeg!!!!

Klem fra L-jo som setter veldig pris på dere og dette lille samfunnet vårt her inne ;O)

47 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med premien!Den så nydelig ut:)

    Det ser ut som du koser deg i hagen da:)

    Ha en flott dag!
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så fin premie - Gratulerer! Nydelig busk også, brudespira, skikkelig romantisk navn også. Fint naboen kom og tok bilde av deg i all den blomsterprakten. :)Her har vi sol fra blå himmel i dag, skal komme meg ut før jeg må på jobb.

    SvarSlett
  3. så nydelig det ble med bilde, du var heldig som vant og det var velfortjent:) Koselig bilde av deg med brudespira, er så kjekt å se bloggerinnen også:) Det var en nydelig hekk og veldig dekorativt til pynt inne:) Ønsker deg en nydelig dag:) klem monica

    SvarSlett
  4. Hei.
    Så fint bildet ble hos deg og så utrolig hyggelig at du kunne like det. Og som alltid er det superinspirerende bilder å se her hos deg.
    Ha en super fin dag:)
    Klem Ragnhild

    SvarSlett
  5. God morgen, så heldig du har vært og for noen nydelige bilder... Nyt de herlige mai dagene og kos deg.Kristin

    SvarSlett
  6. Så heldig du var, nydelig bilde! Herlig hekk, må vel plane meg en slik etterhvert jeg også:-)Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  7. Hææærlig innlegg...blir jo bare glad når jeg titter innom deg...Også så heldig du er som har vunnet det flotte bildet...og vakker blomst er du også:O)Nyt dagen min venn...Klem fra Maliva

    SvarSlett
  8. Heisann...
    Gratulerer med bildet - det var virkelig flott, og passer nok fint hjemme hos deg... :o)

    Åh, bloggen din er bare såååå flott, og du har raskt blitt en av mine favoritter!!! Ta en titt innom http://www.interiorblogger.com/ - synest du skulle komme med der...

    Ha en fin dag videre!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. SÅ heldig du har vært og ja! Så morro å vinne :) Og kjempefin premie må jeg si. Den busken lukter helt himmelsk! Har ikke visst hva den heter, men nå skal jeg notere meg det bak øret, for tror nok min fremtidige drømmehage må innholde denne :D

    Klem!

    SvarSlett
  10. Åååå, vilka ljuuuuvliga bilder du visar! Vinsten var ju fantastiskt vacker också! Grattis!!!
    Här hemma är hela huset upp och ner just nu. Elektrikern är hemma och drar om en massa el så ALLT är en enda röra *puh*...ska i alla fall bli skönt att få det fixat.
    Får kika in här hos dig och njuta av dina vackra bilder istället *smil*

    Kraaaam tjejen!
    Carina

    SvarSlett
  11. Åååå, vilka ljuuuuvliga bilder du visar! Vinsten var ju fantastiskt vacker också! Grattis!!!
    Här hemma är hela huset upp och ner just nu. Elektrikern är hemma och drar om en massa el så ALLT är en enda röra *puh*...ska i alla fall bli skönt att få det fixat.
    Får kika in här hos dig och njuta av dina vackra bilder istället *smil*

    Kraaaam tjejen!
    Carina

    SvarSlett
  12. Takk for en flott artikkel, og gratulerer med den flotte premien... Elsket det bilde... Og nydelig busker du har....
    Ha en flott dag.
    Hilsen T.Polly

    SvarSlett
  13. gratulerer kjære deg... så hyggeelig at nettopp du vant!!

    brudespirea er vakkert,- og nå har den blomstret lenge,- husker som barn, min mor var alltid så spent om den kom ut til 17.mai...
    var så fin å pynte med til flagget.

    ha en skjønn maidag,- god klem ,magny¨****'

    SvarSlett
  14. gratulerer- heldige du! så utrolig flott premie. Må vist hive meg rundt på disse konkurransene jeg også.

    og... kanskje ha en selv;O)

    ønsker deg en fortreffelig dag

    klem

    SvarSlett
  15. Å sååå nydelig premie Liv Jorunn! (endelig fikk jeg vite hva du het;) hehe

    Skjønner godt du er strålende fornøyd! Er så utrolig moro å vinne! Spes når det er sååå fine gaver!
    Min teller runder snaert 10000, da blir det konkurranse hos meg:)

    ha en deilig dag vennen:)

    Goooooodklem

    SvarSlett
  16. Å en ting til--- du fortjener den premien, for du er et så herlig menneske:)

    Klems

    SvarSlett
  17. Selvfølgelig fikk du premien......
    den var jo bare skapt til å være hos deg!!!

    Flott jente + Flott spriea = SANT
    Klem fa meg!
    G-C

    SvarSlett
  18. Gratulerer med den nydelige premien :)) Det bildet hadde jeg og så lyst på ;)
    Brudespirea ja... Heeelt nydelig, vakker.... Synd de blomstrer så kort tid...

    Ha en fin dag. Så fint bilde av deg i hagen :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  19. Så flott premie:0))
    Og brudepsireaen var alldeles nydelig,Den skal jeg i bakhodet og vise til min mann siden vi er i ferd med å bytte ut den stusselige spirea hekken vi har.

    Ha en strålende dag:0)

    klem fra Eli

    SvarSlett
  20. Det var et fint bilde, det passet fint hos deg!
    Jeg har vært dårlig, igjen, og ikke tatt runden på noen dager....så nå var det litt nytt her på siden din.
    Det er så mye kreativitet i interiøret ditt, virkelig inspirerende!
    Hvor har du kjøpt de tallerkenholderene?
    Jeg elsker bøker, og det hadde passet hos meg.
    Jeg kommer sterkt tilbake på blogg....
    Ha en strålende dag!
    Klem fra M

    SvarSlett
  21. brudespira er en sånn busk jeg husker godt fra barndommen.
    litt sånn 17 mai følelse over den.

    SvarSlett
  22. Gratulerer med premien...så flott!!

    Er så enig med deg...brudespirea er så utrolig vakker. Har den på bordene inne...både alene i vase, og sammen med andre blomster:)
    Ha en vakker dag, stor klem

    SvarSlett
  23. The canvas with the BRIDE and GROOM is lovely and looks perfect in your room.....the white flowering hedge is just beautiful and you look like a gorgeous BRIDE standing there holding your bouquet! Hmmm.....it all seems so fitting....:)
    Be well, Laura

    SvarSlett
  24. Å for en flott premie!!!!
    Og du og du for en nydelig hekk/busk....
    jeg har ikke sånn, men det vokser en ved barnehagen til sønnen min, så i dag lurer jeg på om jeg ikke skal ta med meg en liten bukett :-)
    Men den drysser en del....

    Håper du har en fin dag!

    SvarSlett
  25. Nydelig bilde-gratulerer med premien!
    Ellers er det visst veldig lenge siden jeg har vært her inne hos deg. Du hadde maaange fine innlegg siden sist..og hekken din er jo bare helt fantastisk!!!
    Og lur bruk av norgesglass inspirerte akkurat meg til å grave i kjelleren til pappa når jeg kommer dit om noen uker. Kanskje jeg også hermer etter din venninne og deg:D hvis jeg får lov da?

    SvarSlett
  26. Jeg er ikke i tvil jeg - du kommer helt sikkert med :o)

    Klemz

    SvarSlett
  27. Gratulerer med premien! kan tenke meg du ble glad!

    Alltid koselig å hente pakker på posten:0)

    Ønsker deg en god helg - feire med måte:0)

    Klem Heidi-anitha

    SvarSlett
  28. Gratulerer, så fin premie!: )

    SvarSlett
  29. Hei venn:)

    takk for beøk;) ja... vi har katt & hund....
    Skal faktisk gi bort katten vi har hatt nå i 4 år... Du kan få den om du vil:) Like snill som den ser ut til:)

    Goood klem Malin

    SvarSlett
  30. Gratulerer med flott premie! Så flotte brudeblomster du har!! Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett
  31. Gratulerer med nydelig premie. Brudespirea er flotte busker, naboen min har en hekk av de, og da har jo eg også glede av den. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  32. Hei :)
    Gratulerer så masse med den flotte premien:)
    Det bildet var kjempefint!!!!

    Oi,så fint det var med en Brude spirea bukett :)
    Har jeg ikke tengt på før :)

    Søtt bilde av deg!

    Klem Siw

    SvarSlett
  33. Gratulerer så amsse med premien..Nydleige bilder av det også... Du fortjente denne premein virkelig...det er en sann glede å kikke inn hos deg...

    Klem O=)

    SvarSlett
  34. Så flott brudespirea :) Det er skikkelig vår når de blomstrer og sprer god lukt i hagen.
    Kosleig bilde vant du også. Kjekt med noe man har ønsket seg!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  35. gratulerer med premien din!!
    så skjønt det var da:o)
    Flotte brudespirean din!!
    Jeg har en busk men nå er den i ferd med å blomstre av!!
    Ha en fin kveld:o)

    SvarSlett
  36. Gratulerer med nyyydelig gave, heldig var du!

    Og jeg er så enig med deg med brudespirea, det er en favoritt for meg.. Hadde en hel skråning full i det gamle huset vårt, men det er solgt og jeg har ikke fylt på med nye busker her. Men en dag skal jeg ha det igjen :o)

    Klem fra Nanni :)

    SvarSlett
  37. Lukter spirea-busken?
    Min busk står slik til at jeg må klatre til den (vi har en bratt fjellhage). Jeg skal jammen plukke inn noen greiner. Takk for tipset!

    Noe annet som lukter godt i hagen nå er gyvelen! Herlig!!!

    Jeg har forresten en annen spireaplante som jeg bare MÅ ha. Den heter blærespirea (ikke pent navn...). Den har et nydelig burgunder bladverk - passer flott i alle buketter. Den vokser superfort og er herdig!
    Nå fikk du et tips tilbake...

    Vårlig hilsen Marit

    SvarSlett
  38. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så nydelig bilde du vant fra Ragnhild. Gratulerer! klem Siv

    SvarSlett
  39. Gratulere med premie, har nettop vunnet selv på en dansk blogg. Så nå gleder jeg meg til å få pakke i posten! :)Flott bilde, tenker det blir å pynte opp i stua di! :)

    SvarSlett
  40. Gratulerer med den flotte premien.Fint å se det sammen med brudespireaen også. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  41. Gratulerer med premien! Du som liker spirea, kan jo plante noen frø av hvite blomstererter. De er vakre, store og dufter helt fantastisk :) Hvor er det du bor? Porsgrunn? Jeg er fra Stathelle - opprinnelig :) H.

    SvarSlett
  42. Hei på deg!

    Takk for hyggelig hilsen hos meg.
    Ja da, du er med på konkurransen;)

    Fint bilde av deg med den skjønne blomsterprakten.

    KLEM FRA MAIA

    SvarSlett
  43. Se der ja, der var piken i spirea hekken! Sånn en fin hekk og en slik nydelig dame. he he
    Jeg plukker alltid inn spirea å så lukter det VÅR!!!!
    Premien var rett og slett fantastisk. Jeg vinner ALDRI så jeg nyter synet at andre sine herlige premier:O) Ha en herlig fredag. God klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  44. Så koselig innlegg, ble så glad og i godt humør av det:))
    Nydelig premie du hadde vunnet:)... så koselig at vi også fikk se ett bilde av deg foran den flotte busken din:)
    Ha en flott helg og 17.mai!
    Klem

    SvarSlett
  45. Nydelig hekk ;-)
    Hagen og plassen her ER idyll, og et kjempefint utgangspunkt for hage-elskere!! Eneste som mangler en en gartner ansatt på heltid;-)
    Ha en fin helg, og 17. !!
    Kristin

    SvarSlett
  46. Heldiggrisen, moro å vinne premier ja:-)
    Og du den brudespireaen var jammen flott, lurer på om jeg ikke skulle hatt en slik i hagen gitt:-)

    God helg og god 17 mai.

    klem

    SvarSlett
  47. Heisann. Gratulerer med pakke i posten, det er jo kjempe moro ;)

    Jeg har hatt brudespirea tidligere og de dufter godt. Flott bilde av deg og hekken.

    He he ja det ble jo et reelt sink angrep. Men jeg ble veldig fornøyd med lykten min ;D
    Ha en flott dag.

    SvarSlett