onsdag 9. mars 2011

NY REPORTASJE I GAMLE HUS HAGER OG INTERIØR - a sneak peak

Foto: Livs Lyst
Glimt fra tidligere reportasjer jeg har laget for bladet finner du under LIV LAGA - REPORTASJER oppe i rullgardinen.

Det er ikke så lenge til det kommer ut enda et nytt og herlig blad fra Gamle hus, hager og interiør. Og jeg har også denne gangen laget to reportasjer der. Jeg er kjempe glad for den muligheten jeg har fått. Det er en fantastisk gøy jobb å ha. Deilig å kunne "meske seg i kreativitet" Hihi.

Bildene ovenfor er et lite hint om hva gjenbruks-reportasjen vil handle om ;O)
__________________________________________________
English: The pictures today are a hint from my new article in a norwegian interior magazine; Gamle hus hager og interiør.

12 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å lese reportasjene dine! :) Ha en fin dag!
    Klem Sara

    SvarSlett
  2. Så spennende.Da skal iallfall jeg kjøpe bladet.
    Jeg er mektig imponert av deg og måten du skriver på. Bøyer meg rett ned i snøen:) ( eh...det snør her i dag)

    SvarSlett
  3. Jag bara älskar dina bilder och dins tyling, alla dessa reportage måste vara såå vackra kan jag tänka, ditt hus är unikt, en sån personlig smakfull känsla! Och Faremn, men bara som statist, släng ut gubben på skoj och var med vetja och skaffa en bonde, sen tar du tillbaka din man:) Mari.

    SvarSlett
  4. Ah var det var det bladet het... før vi reiste på ferie stod jeg på gardemoen for å kjøpe blader og prøvde vri hjernen for å finne ut hvilke blad du var med i... for dette har jeg ikke kikket på... vel, nå vet jeg hva jeg skal lete etter haha.. super dag videre:)

    SvarSlett
  5. Spennende! Jeg likte det blå serviset!

    SvarSlett
  6. De koppene er fantastiske ! Herlig lyse-lyse blått print ♥

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å lese bladet :) ser ut på bildet som det er beholderen til ei gammal kaffekvern? Jeg har en :) Veldig fin bloggen din :)

    SvarSlett
  8. oooo spennende=) Kanskje eg må ha meg ett blad:D:D

    SvarSlett
  9. Såå fint och va kul att du gör reportage! Verkligen fina foton! Kram :)

    SvarSlett
  10. Så fin tidningen ser ut! Ser ut att vara er variant av Sveriges Gård&Torp! I like! :)

    SvarSlett
  11. Så kjekt Liv :)
    Veldig spennende å følge med deg !
    Klem Bentemora :))))

    SvarSlett
  12. Da er det bare å glede seg til bladet jeg vant abonement på, kommer i posten

    SvarSlett