onsdag 11. august 2010

HVA MENER JEG MED LIVS TEGN??


Av og til kan det være artig å lufte noen tanker her på LIVS LYST. Interiørtanker, eller rett og slett litt andre tanker. Livs-tanker kanskje?! ;O) Vi har kommet til *LIVS TEGN*.

Min store interesse er jo som dere vet interiør. Jeg drømmer og lever det for tiden. Men jeg har også alltid vært glad i for eksempel klær... Jeg har det vel som mange av dere andre her, at det av og til kan være fryktelig vanskelig å gå inn i et kjøpesenter og ikke komme ut igjen med kles-poser... Jeg må innrømme at her har jeg en svakhet. Og nå er det jo ikke meningen at jeg skal legge mine svakheter over på dere! Men kanskje dere kunne snappe opp et og annet tips her også? 

LIVS TEGN-knappen vil altså føre deg inn til litt mer personlige poster om du skulle ønske å ta del i noen av dem! Dessuten hender det at det er konkurranser her på LIVS LYST. Det er her under LIVS TEGN-knappen slike poster vil lagres.


FOR Å KOMME TIL KATEGORIENE PÅ LIVS TEGN; TRYKK LIVS TEGN I "RULLGARDINEN" HELT ØVERST HER PÅ BLOGGEN!
English: LIVS TEGN is the buttom til more personal things here on LIVS LYST. Personal thoughts about things that is important to me and maybe some pictures of the clothes I`m wearing. Because clothes is also one of my passions... So if you want to read and see what I think about different things, you can press the LIVS TEGN buttom.

5 kommentarer:

  1. Livets lyst.. ..er vel enkel visst man er super fornøyd..etter et kupp av en jakke....som var på 90% salg!!!

    Men det kan jo også være noe større og mer betydningsfullt.....

    akk ja dette livet..gir oss masse utfordringer...helldigvis!!!

    Kos deg =9

    SvarSlett
  2. ååååå hvor fint hus du har!!!

    moro å lese på bloggen din!

    Her kommer jeg igjen:)

    SvarSlett
  3. Bloggen din har blitt utrolig fin altså. Så ryddig og helt proff! Kjempeflink er du Liv!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  4. Syns det er en knallgod ide jeg - å dele opp sånn altså :-D

    Ha en flott kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Du har en så fin blogg!! Vi har lest mye på bloggen din før vi fikk blogg, og nå har vi endelig opprettet en! Huset ditt er så fantastisk, og du har så mange spennende ideer!:) Skal absolutt følge med videre på din blogg :) Som sagt er vi nye i blogglandia, men vi prøver så godt vi kan:)

    SvarSlett