tirsdag 16. november 2010

LITT FORANDRINGER I 3.PLASS-STUEN VÅR! ;O)

 
  Det var jammen veldig koselig å få 3.plassen 
Selv om dette kanskje knapt kan kalles "konkurranse", det var jo
for moro skyld jeg ble med. Jeg ser nok mer på dette som en flott
mulighet til å snappe opp god inspirasjon og ikke minst oppdage
nye bloggere! Så jeg ønsker rett og slett å tusen takke for alle gode
idèer jeg har fått ved å titte rundt i bloggene deres jeg og takk til Nib
som tar denne jobben hver måned. Det er kjempe koselig og nyttig 
for oss bloggere!

Og så klart tusen takk til alle stemmer jeg fikk!! For klart er det moro
å vinne noe. Og jeg gleder meg stort til å få interiørbladet Rom123 i min
postkasse med jevne mellomrom. Hvor gøy er ikke det? Å få koselig post!

(Og skal jeg være ærlig: så var det 3.plass-premien jeg hadde mest lyst på 
denne gangen. Og jammen var jeg ikke heldig å få akkurat den!! Så jeg er veldig glad ;O)


 Det er noen småting som er forandret i sofakroken vår de siste dagene. Små ting man 
skyfter ut for å få den frydsomme forandringen! Kulden har kommet snikende her i vår
by og da syns jeg i takt med dette at det er koselig å fylle på med ting som luner inne. 
Så på sofakanten ligger nå et saueskinn og det er nydelig å legge hodet og nakken på.
Jeg har også fyllt på med flere puter. I den brune krukken på bordet står en stuegran.
Julen har ikke kommet snikende helt enda, men jeg syns det er kjempe koselig å ha noe 
solig og grønt inne nå på denne tiden av året. Og så klart vil den passe perfekt inn
når huset skal pyntes til jul! Jeg har fyllt på med flere "utsprungne" kongler rett og slett
fordi jeg syns de er nydelige! Og Lille My. Skulle tro hun hadde en drøm om å bli rik 
og berømt, for hun må jo nesten lukte at nå er det her jeg skal ta bilder. Hun er der det 
skjer til en hver tid i alle fall...

Ha en fin dag kjære besøkende på LIVS LYST! Jeg er så glad for dere jeg. 
Både dere jeg kjenner og dere jeg har til gode å bli kjent med ;O)

English: Our livingroom was number 3 in the contest on Nib! So fun! Now I`m waiting for the award to drop down in my mail box! This is how the livingroom looks like just know. It`s cold outside and I need "warm" things inside.

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med 3.plassen Liv!

    Jeg driver Danske Indretningsblogs - www.danskeindretningsblogs.dk, og jeg har laget en avtale med NIB om at jeg får lov til å vise vinnerene av NIB utfordringen på siden hver måned. Derfor er ditt bilde, med link til din blog å finne på www.danskeindretningsblogs.dk i dag:)

    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 3.plassen
    Stemte på deg:)
    Takk for kjekt innlegg på formiddagen.Ble så inspirert og godt humør :):)

    Bentemora

    SvarSlett
  3. Hi Liv, congratulations girl!! Nice to see you again in daylight ;)!!!

    Enjoy your day!!

    Love
    Lynda

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Nydelige bilder og en vakker stue. Du er så flink til å gjennomføre stilen!
    Klem Marit

    SvarSlett
  5. Gratulerar till tredjeplatsen, inte fy skam det heller. Fina stilleben du visar idag. Katten ser ut att ha det varmt och gosigt där i er soffa...
    Ha en varm dag,
    Eija

    SvarSlett
  6. Hei! Vil gratulere deg med tredjeplassen - du har ei koselig stue! Synes de siste detaljene var nydelige; herlig "lubben" gran og mykt og lunt skinn. Deilig! For ikke å snakke om nydelig linselus da... ;-)
    Kommer innom mer her; så koselig hos deg!

    Ha en strålende dag videre!
    :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med premien! Jeg liker at du følger din egen vei, og har et eget uttrykk på din norske stil.

    Lo litt av mursteinssanking i mørket :) Ser for meg at det lurte en og annen bak gardinene i nabolaget og lurte på i alle dager....;) Blir litt nysgjerrig på hva for noe fint dere skal lage av all steinen....

    Hilsen fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 3. plassen, stemte på deg jeg!!! Er så koselig å titte innom bloggen din, du er sååå flink synes jeg. Enkelt, rent og veldig koselig! Kjenner igjen de "nykkene" hos mine puser, jeg har to brødre. De kommer ilende når jeg fotograferer og når jeg snakker i telefon, tror ikke de liker at jeg er opptatt av noe annet enn dem.
    Strålende dag videre til deg!
    Klem Cleo

    SvarSlett
  9. GRATULERER!! Koselig stue du har. Gøy å se en litt annen stue enn de vi som oftest ser.. Mormor stue, var det ikke det de kallte den?! ;)
    Klem

    SvarSlett
  10. Helt nydelig stue-tapet! :) Den digget jeg. Kjempekoselig bord og stol også. :) Gratulerer med 3. plass!

    SvarSlett