fredag 26. mars 2010

JEG HAR VÆRT UTE OG HENTET TAPETPRØVER. MEN HVEM BLIR DET?

Jippiii! Her er det mye på gang. Vi planlegger utbygg på huset til Thomas 
og i dag har jeg vært og hentet tre tapetprøver!!!

Problemet er bare at alle tre er så fiiiine... Men jeg skal nok klare å ta et valg ja.
*Til venstre: Hvit med lyse striper. Enkel og fin.*I midten: Lys barokktapet.
*Til høyre: BOLSTERSTRIPER! (Ja... og der skjønte dere kanskje at dette er min favoritt? Hihi...)
Jeg tror det kommer til å bli kjempe fint med en slik tapet på kun denne ene veggen.

  Som dere skjønner er vi i planleggingsfasen her enda. Og det kan fort hende jeg må ut igjen og finne flere forslag. Selv om jeg digget alle tre og får lyst å tapetsere hele huset!!
 Skapet som stod så koselig i min lille stue, er nå flyttet til huset til Thomas. 
Her står det midt på gulvet i stuen, men her skal det ikke få stå lenge!
Har dere lyst å se hvordan den nye veggen med tapet blir? Jeg holder dere underrettet så fort ting er på plass!
Og kom gjerne med et lite vink om hvilken tapet dere likte best!!
Liv ;O)

Today I went into the store and got some tests of a few different wallpapers. I just have one problem now, I like them all.... You can tell me who you like best, if you want to! We are going to have one wall in our livingroom with wallpaper on. The sofa will be in this corner too. I think that will be very nice! And my big white buffet has arrived Thomas` heart stone now! It`s waiting to be placed in front of a beautiful wall with paper!!

21 kommentarer:

  1. hei hei :) så gøy å se når du styrer og steller:) jeg synes lys barokk tapeten var kjempe fin.
    Klem Elin

    SvarSlett
  2. Hei!
    Må innrømme at jeg likte den første med de lyse stripene best:-) Men jeg digger bolster også! Tror bare jeg hadde blitt raskere lei det...
    Alle 3 er kjempefine! Blir artig å se hvordan det blir til slutt:-)
    Ha en herlig fredag!
    Klem, Susanne

    SvarSlett
  3. Sukk....det er jo det med det blå og hvite da....og striper er jeg også veldig glad i :o)

    ha en fin helg Liv

    SvarSlett
  4. De var flotte alle sammen, men likte best den lyse med striper og den andre du likte..Men lekkert blir det uansett.klems

    SvarSlett
  5. I definitely would choose the more neutral striped paper in white/offwhite; that one never will be boring or will give you a headache! :D
    Good luck with all choices.

    SvarSlett
  6. Oj! Jeg hadde aldri klart å velge! For de var så nydelige alle tre! :) Er spent på å se hvilken du velger. Men likte nok den med stripene aller best, jeg og! :)

    Ha en super fredag og en god helg! :)

    SvarSlett
  7. Jeg syntes nå den beige/hvit stripete var fin, og så elsker jeg lyse barokkmønstrete tapeter!!!!! Men så var det det med smaken, da!!! Og godt er det at vi mennesker er forskjellige. Godt med variasjon!!! Klemz

    SvarSlett
  8. Alltid svårt att råda i såna här sammanhang. Det beror ju också på hur det ser ut runtomkring! Men spontant liker jag den med barockmönstret - den är sååååå fin!

    Du finner säkert den bästa för sammanhanget!
    Ska bli så spännande att se resultatet!
    Lycka till!
    Klem
    Lisa

    SvarSlett
  9. Det er jo næsten ikke til at vælge, for de er så fine alle sammen, men jeg glæder mig til at følge dit valg. :-)
    Ønsker dig en rigtig fin weekend/god helg.
    Klem, Birgitte

    SvarSlett
  10. jeg likte alle 3 jeg :)
    Gleder meg til å se hva det blir ;)
    dere har det og får det såååå lekkert og koselig Liv !!!

    Klem,kari

    SvarSlett
  11. Nydelige tapeter:) Likte den beige stripete godt!

    Så flott det store skolekartet over Telemark! Me like!

    Klem

    SvarSlett
  12. Nydelige tapeter.
    Jeg likte best lys barokktapet, men det er min smak.
    Et lite tips: Det er mye enklere å tapetsere med fibertapet, eller tapet med fiberbakside enn annen tapet (F.eks. papirtapet)
    God påske!

    SvarSlett
  13. jeg har defintivt samme favoritt som deg.

    og måtte smile litt da jeg leste at dere skal bygge ut. det er vel for å få palss til alle de vakre tingene dine:)

    SvarSlett
  14. :O)
    Blir spennende å se resultatet, uansett hvem av de det blir! Kanskje du ender opp med alle 3 i forskjellige rom :O)
    Har ikke fått kommentert det før, men såååå vakre innvitasjoner!
    Kose dere da :O)
    Mumseklem fra Vibece :O)

    SvarSlett
  15. Jeg synes alle tre var fine, men likte best den lyse med striper, den tror jeg kanskje ikke man blir like fort lei av, så ville jeg heller kombinert med andre ting. Men jeg er sikker på du får det nydelig uansett valg, for alle var jo fine da. Ønsker deg ei nydelig helg. ♥ Klem monica

    SvarSlett
  16. Jeg synes alle tapetene var fine, men din smak klarer fint å velge den fineste for dere, og da blir det mest personlig og! :-) Blir spennende å følge påbygginga, det er utrolig fint hos dere, så mange nydelige gamle ting å hvile øynene på! Ha en fin lørdag! Klem

    SvarSlett
  17. MIN favoritt er nok den med medaljongar... sjølv om eg her ikkje ser den så godt da... men eg ELSKAR medaljongar :D På den andre sida er vel kanskje Bolsterstripene meir din stil? ... eller? ;-)
    :o)

    SvarSlett
  18. De er fine alle tre, men min favoritt er vel lys barokk.. det er den jeg har tapetsert stolryggene på spisestuestolene med, så litt inhabil blir vel mitt valg!!

    Ha en fin søndag og lykke til med valget!

    SvarSlett
  19. Gleder meg sånn til å se fortsettelsen! Lekre tapeter du har fått tak i! Min personlige favoritt er den barokkmønstrete. Har store planer om å skaffe meg det selv på en vegg eller to;) Men jeg er sikker på at bolsteren passer deg bedre;)

    Spent på hva du velger!
    klem, camilla jin

    SvarSlett
  20. Det blir så fint, Liv.
    De tapetene var veldig deg :)
    Jeg likte de veldig godt alle sammen.Vanskelig å velge...

    Vil bare få ønske dere en kjempe fin påske.
    Husk å dytte litt marsipan inn i ansiktet også mellom all oppussingen.

    Klem fra Line

    SvarSlett
  21. Hei

    Hvor har du kjøpt de?? Har så lyst å kjøpe! Var så fantastisk fine! den med hvite striper eller den med barokkmønster. Blir spennende å se hva du velger.
    mvh annette

    SvarSlett