mandag 2. august 2010

MIN FAVORITT PÅ NATTBORDET ER...

Det står en liten favoritt på nattbordet mitt. Ikke spesielt for interiørets skyld. Men rett og slett fordi det er en favoritt. Og den passet jo inn i ved siden av lavendelen...


Nemlig min nyinnkjøpte Escada - Marine Groove -  Nydelig sommerduft! Jeg falt direkte for den da jeg kjente duften. Denne kunne jeg ikke motstå... Vi jenter fortjener å dufte godt og ingenting er jo som en nydusjet kropp med litt parfyjme på! Hiihii... ;O)

Men vi er jo interiør-interesserte, er vi ikke? Og jeg vet at dere kommer inn hit først og fremst for å se om dere kan snappe opp noen tips eller få litt inspirasjon. Og jeg har dette til dere i dag:

Foran speilet ligger et gammelt tre-pennalhus på et heklet mellomverk.  
(Mellomverk: blonde som ble heklet for å sys inn som pynt på for eksempel en pute. Det står GOD NAT på dette.) 
Og når natten senker sitt mørke over hus og hjem, legger jeg klokken og øredobbene i pennalet i det jeg går til sengs.

English: My favorite on the bedstand is my new ESCADA - MARINE GROOVE - Oh, it`s a lovely summer fragrance! I loved it directly. And it also fits to the lavender. I have also put my clock and my eardrops in an old school pencil case. I think this was both smart and decorative.

14 kommentarer:

  1. herlig parfyme å nydelig på ditt nattbord.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Nyyydelige ting du har på nattbordet ditt!

    Nå venter jeg spent på historiens oppfølger - nemlig nattbordet hans ;-)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder, den parfymen må jeg lukte på:)
    Skapet ble bare helt kjempe flott:) Om du vil kan du sende meg tips, for jeg skal male de brune møblene mine, bombay fra Bohus!!! Men gruer litt for å starte, da jeg ikke helt vet hvilken maling, glans,farge osv sov..:)

    SvarSlett
  4. Nydelig :0)
    Denne Escada parfymen her lukter helt himmelsk. Brukt mye Escada selv tidligere, og det er en skikkelig sommerduft :0)
    Så stilig med klokka og øredobbene i penalet.

    Klem Jane.

    SvarSlett
  5. Nice pictures...beautiful cabinet....love Ria.....

    SvarSlett
  6. Mmmm, deilige dufter gjør meg lykkelig :-). Skapet ditt er virkelig nydelig! Akkurat et sånt skap har jeg ønsket meg siden jeg var hos Mia (Mias Landliv) tidligere i sommer. Det er så vakkert med linskap fylt med vakre tekstiler.

    Ang. tipset ditt med pennalet: Om du og Thomas får noen søte små med lange fingre (noe alle søte små har ;-) kan du nok ikke fortsette å ha smykkene der. Men den tid den sorg.

    SvarSlett
  7. Nydelig ... vakkert på natt bordet ditt.:

    klemmer =)

    SvarSlett
  8. Lavendel är också min favorit! Så stillsamt och rofyllt!
    Hälsn Susan

    SvarSlett
  9. Den parfymen er helt fantastisk. Har den selv :)

    SvarSlett
  10. Så koselig! har samme parfyme selv, så jeg skjønner hva du mener. Og lavendel er min favorittduft om sommeren;)

    SvarSlett
  11. Hei.

    Den var et flott blikkfang som passet på nattbordet ditt. Spent på duften da.

    Har du malt nattbordet med høy glans? Ser slik ut og jeg må si at det var lekkert... Står på randen av oppussing av soverom og suger til meg all inspirasjon jeg kan få.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  12. Takk for alle fine tips, og nydelige bilder, Liv! Ha en fantastisk fin dag! Klem

    SvarSlett
  13. Hei Liv!
    Jeg er en av dine faste lesere, og skal bli flinkere til å legge inn kommentarer:-) Du har en så utrolig fin blogg og utstråling, som gir meg masse inspirasjon og tips:-) Selv elsker jeg gjenbruk både i håndarbeid og interiør, og har hatt interesse av gamle ting med en historie fra jeg var ung. Kjenner meg veldig igjen i mye av det du formidler:-) Ha en fin helg og kos deg masse:-))

    SvarSlett