mandag 30. august 2010

TO BE CONTINUED...

Det er ikke bare i trappegangen det er fullt kaos her i huset om dagen.... Jeg tør ikke vise dere resten av stuen en gang. Men nå blir det forandring her! Jeg holder på å ommøblere og sette ting på plass. Og dere skal få se bilder etterpå! Dessuten har jeg flyttet over enda et møbel fra leiligheten jeg bodde i før!

English: Just give me a few ours and you will see that there are order in our livingroom. And I have picked up another funiture from my old apartment. You`ll see!!

12 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se. Du er så flink til å gjøre det fint rundt deg. :)
    Ha en fortsatt god mandag.

    SvarSlett
  2. *sigh*....you just know how to keep our attention!!!;).......
    I'll be back!

    XX
    Lynda

    SvarSlett
  3. Slik er det jo alltid når man holder på med flytting og ommøblering. Blir nok superbra til slutt! :)

    SvarSlett
  4. Så flinke dere er!! Dette blir så bra!! Jeg har sett at varmepistol er tingen, varmer opp limrester og maling så det er å eneklt skrape det av...uansett lykke til, og PS! Nikost meg med flote bilder av en vakker brud! Fantastisk vakkert!

    SvarSlett
  5. Bloggen din gjør meg glad!!
    Her er det flust av inspirasjon å hente:)
    Ønsker deg en strålende uke, med små og store prosjekter;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Fin tapet, tror du har en av mine favoritter der, Laura Asley?

    Jeg har tapetsert en fondsvegg med mønster, Duck Egg blue, nyyydelig farge! Passer i gamle hus og leiligheter.

    Spent på hvordan du har tenkt å møbler stuen deres?

    Får titte innom deg ikveld,igjen ;)

    Til da, ciao - Helen

    SvarSlett
  7. Ser med spänning fram emot fortsättningen!!!!

    Kram Marie

    Ps. Du undrade vilken färg våran trappa har? Den har en jättefin ljusblå färg, är så glad över den vackra kulören.

    SvarSlett
  8. Vilket fint hus ni bor i nu, gissar att du inte bott där så länge. Ska bli kul och se hur du möblerar vardagsrummet.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  9. Hei Liv! Godt å se at dere ikke er ferdige med alt dere heller! Trøst for meg som er lei av å bo på en byggeplass;) Lykke til med limgulvet! Marianne kom med samme råd som jeg ville gi...

    Til slutt: Flotte bilder av brudeparet! Blir spennende å se om dere finner drømmeplassen deres på landet!

    SvarSlett
  10. På bilden ser det i alla fall kempefint ut!
    Så vackert ditt soffbord är...bl.a.!

    Lycka till med allt fixande!
    Klem
    Lisa

    SvarSlett
  11. Hhahahahah!! so cute your post....i'll come back later come on girl you can do this !!!! hahahha!!! love Ria......

    SvarSlett
  12. Da er det bare å glede seg til å se resultatet;))

    Ha en fin dag!

    SvarSlett