søndag 12. september 2010

HVA MENTE JEG MED GJESTEFORELESERE? OG HVEM ER DE?

Her på LIVS LYST er det fokus på RESTAURERING på landet om dagen. Og jeg føler det er et aktuelt tema. Det pusses opp både på tv og i bloggene. Det er fokus på gjenbruk av materialer. Det er fokus på å ta vare på historien. Arven vår. Mange drømmer om et lite tun på landsbygda, og noen gjør noe med det etter å ha drømt en stund. De skaffer seg et prosjekt å gjøre i stand, et sted de kan leve litt mer det rolige livet.

I den forbindelse sitter det noen klare til å fortelle sin historie.
Til oss.
Her på LIVS LYST!!!

* Hva var grunnen til at de skaffet seg et slikt prosjekt?
* Hvilken stil ønsker de å fylle hjemmet med?
* Hva er planene videre?

Og da kjære lesere på LIVS LYST, har jeg gleden av å introdusere min første "gjesteforeleser":

Marie fra Fattighuset!
Dere får hennes historie i morgen!!

8 kommentarer:

  1. Har precis upptäckt hennes fina blogg, via din sida! Vad spännande med gästföreläsare...

    SvarSlett
  2. Hei Liv!!Gleder meg til å lese i morgen..Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. oj! Så artig - å så bra!!:)
    Gleder meg til å lese om Maria!!

    Ha en flott søndag!

    Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

    SvarSlett
  4. ups, sorry, nå ble det sikkert litt mange kommentarer fra meg her...:O så ikke at du må godkjenne dem først, og så har jeg en pus som driver å går over tastaturet her, så trodde det kanskje var noe feil...! Du får bare slette..ehe
    Janniche:)

    SvarSlett
  5. Hei! :-) Så gøy da!! Blir spennende å lese om prosjektene deres her!! Ha en fin søndag, Liv! Klem

    SvarSlett
  6. så gøy!
    gleder meg til å lese!

    SvarSlett
  7. Dette gleder jeg meg til, Liv!

    Tror dette blir midt i blinken for å nøre oppunder min drøm....

    Min drøm er nær og fjern på samme tid - et hus fra 1891 med to fulle etasjer og en stor loftsetasje. Men, det koster tid, penger, egeninnsats og flytting av en hel familie.....så, foreløpig drømmer jeg....


    Hilsen Moccamamma

    SvarSlett
  8. Ich schreibe jetzt mal ganz frech in Deutsch :o)
    Die Bilder Deines Hauses sind wunderwunderschön. Sie erinnern mich an Pippi Langstrumpf und Ferien auf Saltkrokan. Ich beide Dich um diese tollen Räume und hoffe, Du findest jemanden, der dir diese Worte übersetzt *lol*
    Grüße aus Deutschland.
    MOne

    SvarSlett