onsdag 20. oktober 2010

ET TILBAKEBLIKK PÅ LEILIGHETEN - FOTOGRAFBILDER

(Alle bilder i dette innlegget er tatt av fotograf Bård Jørgensen.)

Nå har altså tiden kommet for å blad om enda en side i historien om mitt første ordentlige eide hjem. Jeg har hatt besøk av megler i dag og leiligheten min kommer ut i pressen allerede på onsdag, om alt går som planlagt. Så spennende! Nå skal altså prisen settes og det blir gøy å se hvor mange som kommer på visning og hvor fort den forsvinner ut av mine hender.

Så i dag syns jeg det er på sin plass å ta et tilbakeblikk: For vel et år siden var fotograf Bård Jørgensen og en journalist på besøk hos meg for å lage en reportasje til Bolig Pluss. Og i september-utgaven av bladet nå i 2010, ble leiligheten min med. Bård har sendt meg litt ekstra bilder jeg har fått lov å legge ut her på LIVS LYST. Noen er med i bladet og noen har ikke sett media-lyset. De er kun lagt ut for dere her nå!
Jeg hadde det jo greit også da, i leiligheten min. Det vesle hjemmet bygget i 1953. Det passet perfekt for meg det! Da var jo de lyse 50-talls fargene virkelig på sin rette plass! Jeg har jo sagt det til dere før; men jeg må ha med disse fargene over i vårt nye hjem også, selv om det er i et sveitserhus fra år 1900. Men du vet! Her har det vært pusset opp på 50-tallet og under mange lag har vi funnet den lyse grønne (favoritt-) fargen på vegger mer enn i et rom. Så huset vårt kan nok vente seg en grønn vegg eller to ja!
Her sitter jeg og smiler litt keitete ved kjøkkenbordet mitt. Hihi. (Det er forresten til salgs inne på LIVS LYST SHOP nå!) Så skal jeg altså ikke sitte her og kose meg mer da. Nå er det noen andre som skal. Og jeg håper de vil finne roen og kosen i denne leiligheten. (Og hjertet mitt håper jo også litte granne på nye eiere som ønsker å ha den som den er... Eiere som ser hyggen med malte trevegger og gammel stil ;O)

Jeg har flere fotografbilder å vise dere. Så det blir enda en tilbakeblikk-kavalkade! Enten senere i dag eller i morgen. Får se hva jeg rekker, for i dag skal jeg få koselig venninnebesøk og da må det vaskes og ryddes litt her. Jeg gleder meg! Håper dere har noe å glede dere til i dag! Det trenger ikke alltid være store ting det...!

English: This is pictures from my old apartment who I am now about to sell. It will be in the media already to wednesday. It`s Bård Jørgensen, who is a photographer who has taken this nice pictures. They were taken for a norwegian interior magazine - Bolig Pluss. It`s strange too... I will never sit here in my kitchen anymore. New people will do and I hope they will see the charm in this apartment. I hope they will like the old, light and norwegian style ;O) I will show some more photographer pictures later (today or tomorrow), because I have more! You are welcome to see!

1 kommentar:

  1. Hei, Liv!
    Syntes du har en fin blogg, og ikke minst et nydelig hjem.(Både før, og nå)
    Mvh; Mari

    SvarSlett