onsdag 20. oktober 2010

ET TILBAKEBLIKK PÅ LEILIGHETEN - FOTOGRAFBILDER

(Alle bilder i dette innlegget er tatt av fotograf Bård Jørgensen.)

Nå har altså tiden kommet for å blad om enda en side i historien om mitt første ordentlige eide hjem. Jeg har hatt besøk av megler i dag og leiligheten min kommer ut i pressen allerede på onsdag, om alt går som planlagt. Så spennende! Nå skal altså prisen settes og det blir gøy å se hvor mange som kommer på visning og hvor fort den forsvinner ut av mine hender.

Så i dag syns jeg det er på sin plass å ta et tilbakeblikk: For vel et år siden var fotograf Bård Jørgensen og en journalist på besøk hos meg for å lage en reportasje til Bolig Pluss. Og i september-utgaven av bladet nå i 2010, ble leiligheten min med. Bård har sendt meg litt ekstra bilder jeg har fått lov å legge ut her på LIVS LYST. Noen er med i bladet og noen har ikke sett media-lyset. De er kun lagt ut for dere her nå!
Jeg hadde det jo greit også da, i leiligheten min. Det vesle hjemmet bygget i 1953. Det passet perfekt for meg det! Da var jo de lyse 50-talls fargene virkelig på sin rette plass! Jeg har jo sagt det til dere før; men jeg må ha med disse fargene over i vårt nye hjem også, selv om det er i et sveitserhus fra år 1900. Men du vet! Her har det vært pusset opp på 50-tallet og under mange lag har vi funnet den lyse grønne (favoritt-) fargen på vegger mer enn i et rom. Så huset vårt kan nok vente seg en grønn vegg eller to ja!
Her sitter jeg og smiler litt keitete ved kjøkkenbordet mitt. Hihi.

Jeg har flere fotografbilder å vise dere. Så det blir enda en tilbakeblikk-kavalkade! Enten senere i dag eller i morgen. Får se hva jeg rekker, for i dag skal jeg få koselig venninnebesøk og da må det vaskes og ryddes litt her. Jeg gleder meg! Håper dere har noe å glede dere til i dag! Det trenger ikke alltid være store ting det...!

1 kommentar:

  1. Hei, Liv!
    Syntes du har en fin blogg, og ikke minst et nydelig hjem.(Både før, og nå)
    Mvh; Mari

    SvarSlett