tirsdag 14. desember 2010

BLI MED UT I KULDA EN LITEN TUR!

 Det er et nydelig lys ute om dagen og bildene blir ekstra klare og fine. Men fy så kaldt! Jeg lovte at
vi ikke skulle bli lenge ute, for det er kaldt på fingrene. Men når man får fange noe av lyset og stemningen ute i kulda, er det verdt å fryse litt på fingrene. Jeg har ikke pyntet så inderlig til jul her
ute. Har heller prøvd å skape en litt koselig stemning som kan være utover vinteren også.

Husker dere kjelken fra i fjor? DETTE bildet ble med i Inspirasjonsguiden. Det er så koselig
å dra frem den gamle kjelken og sette den på utsiden av huset. Den brukte vi også i fjor til å
hente juletreet. Den skal ikke bare være til pynt.

9 kommentarer:

  1. Koselige stemningsilder du har lagt ut her:-)
    Jeg liker spesielt godt at kjelken ikke bare er til pynt, det gjør det mer ekte..!

    SvarSlett
  2. Supermysiga bilder!
    Jag blir glad och full av energi.
    Ha en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  3. Så koselig, Liv! Det trenger jo ikke å være så "julete" det hele:) Ha en god dag i kulda! Klem; Heidi

    SvarSlett
  4. Fantastik flotte bilder. Du er flink med kameraet også :) jeg både savner og misunner dagslyset lengre sør i landet. Her nord blir alle innebildene gule. utebildene blir blå. Men, det har sin sjarm det også. til gjengjeld har vi lys hele døgnet om sommeren. Ha en flott Tirsdag.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Du har en helt spesiel evne til å få alt så gjenomført og fint! Kjempe flotte bilder utenfra. Gå inn og varm deg litt nå :) takk for herlig inspirasjon. Klem C.

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig Liv.
    Trenger ikke være så mye mer enn dette og stemningen kommer.
    Håper du har en fin førjulstid.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig Liv... kjelken er så fin og nostalgisk...



    Klemmer =))

    SvarSlett
  8. Herlig! Selv nyter jeg kveldene inne, men blir jo litt inspirert til utesysling når jeg ser sånne bilder da!

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  9. Herlig stemning utendørs hos deg! Slike gamle kjelker er jo så sjarmerende; blir nydelig i det vinterlige utendørsstillebenet ditt! ;-)

    Ha en fin tirsdagskveld!
    :-)

    SvarSlett