fredag 7. januar 2011

DETTE SKAL JEG STILLE UT PÅ GALLERIET:

Minner meg om da jeg var liten. Så trygt og godt det var å legge seg til å sove etter å ha sunget denne sangen... 
Gode minner vi nå vil bringe videre.

Nina Kristin Keramikk og Livs Lyst har utstilling på Cafè Lucas i Porsgrunn!
Utstillingen åpner lørdag 8.januar klokka 12:00. Hver lørdag 
fra 1200-1600 og på onsdager fra 1100-2000 er kafèen og 
utstillingen åpen, helt frem til 12.februar.
***

Nina jobber som keramiker og lager utrolig spennende ting i steingodsleire. Her ser dere
et lite utvalg av små barneansikter hun har formet pluss en nydelig omsorgsfull engledame.
Jeg (Livs Lyst) har tatt bilder av hennes produkter og de er solid rammet inn i hvite og
leirefargede trerammer fra Lama. Vi har skrevet små tekster som passer til bildene av de
skjønne små barneansiktene og vi vil tro at de feks. kan passe over sengen på barnerommet!

Kontakt: Nina Kristin Keramikk på mail: ninakkri@gmail.com
Cafè Lucas: Fredbohavna på Vestsiden i Porsgrunn (rett ved PPsenteret)

10 kommentarer:

  1. Disse var jo helt utolig flott da!!!

    Tone

    SvarSlett
  2. Jeg elsker utrykket i ansiktene til englene det er bilde av i rammene over senga på det øverste bildet! Noe i de ansiktene som treffer meg midt i hjertet!

    Lykke til med utstillingen!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott!! Virkelig skjønne er de:) og helt enig i at de er fine på barnerom:) Lykke til på utstilling til dere begge..:) God helg!!
    God klem Jeanette

    SvarSlett
  4. Så skjønne de var Liv!! En utrolig dyktig dame du samarbeider med ser jeg, -så spennende med utstilling sammen! Ha en kooooselig kveld! Klem

    SvarSlett
  5. Veldig uttrykksfulle og vakre ansikter.Vil helt klart slå an!

    SvarSlett
  6. Den sang jeg også...:) og nå synger jeg den med mine 2 søte små;)
    Fine bilder!
    lykke til med utstillingen! og god helg!

    klem Birgitte

    SvarSlett
  7. NYDELIGE små søte barneansikter! kjære gud synger vi hver kveld her også!

    god helg snuppa!

    SvarSlett
  8. Lykke til med salgsutstilligen! Så flotte bilder, og for et håndtverk av venninnen din.

    Likte så godt stemningen du viser i bildene under. Så koselig i stua hos deg.

    God helg!

    SvarSlett
  9. Så morsomt initativ - og gå sammen om en utstilling !!

    Lykke til - så regner jeg med at vi får ett lite innlegg derfra....?

    SvarSlett