fredag 18. februar 2011

HVA MENER JEG MED TILA?! (kjøkken, kluter og håndkler)


Jeg har fått så mange spørsmål angående disse Tila-klutene og HÅNDkleene mine i det siste.
Og Tila-kjøkkenet. Hvorfor har jeg satt et slikt navn på det? TILA?!
Jeg skal finne frem noen bilder og så skal det forklares på en ordentlig og høvelig måte her på Livs Lyst!
I mens kan du jo ta deg en tur inn HER og se om det kan friste med et TILA-HÅNDkle eller to! ;O)
*
Nå skal jeg sette i gang med jobbing - reportasjeskriving. Og litt utpå dagen skal jeg øve - jeg skal
nemlig synge på åpningen av en ny utstiller på Cafè Lucas i morgen. Ha en fin dag da alle sammen!
__________________________________
English: I call my handknitted towels and our home made kitchen for TILA. People has asked me lately. 
Why have do I call them Tila? I will find some pictures here and then I will tell you!

5 kommentarer:

  1. Det var en fin köksbild, jättefina virkade handdukar. Låter spännande och sjunga, lycka till och ha en bra helg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Så vackert det är. Otroligt fint.:-) Stina

    SvarSlett
  3. Hvorfor har du et innlegg om hva du skal skrive innlegg om senere? Ble litt skuffet over at jeg ikke fikk svaret med en gang jeg nå...

    Hanna

    SvarSlett
  4. Da får vi bare følge med, skjønner jeg...på forklaringe på TILA !

    Lykke til med syngingen imorgen, og god helg !

    Ciao

    SvarSlett
  5. Hej! Vad heter den blå färgen/kulören du använt för att måla köket? Jättefin.

    SvarSlett