tirsdag 8. februar 2011

HYSSING OG GAMLE SAKSER - I love...

  Hyssing og gamle sakser - I love it - 

For det første - for å ta det fornuftige først; hyssing er utrolig nyttig. Jeg pakker inn pakker med det. Henger opp mat til fuglene ute i plommetreet. Fester stolputene til de gamle hvite stolene våre. Jeg henger opp kranser med hyssing. Og jeg kunne holdt på... Det er rett og slett nyttig og jeg digger den grove strukturen. Hyssingen er rett og slett veldig dekorativ. Og derfor har vi den også til pynt:

*På toppen av pidestallskapet vårt. Under et glasslokk (lignende fås kjøpt hos Søstrene Grene) sammen med gamle regnemaskinruller (kjøpt i bruktbutikk). På koffertene står to store ruller med hyssing. (Kjøpt på Biltema!)
*I en stor glasskrukke (fra HC) i vinduskarmen sammen med en gammel stor saks (kjøpt brukt og som virker!) ligger mange forskjellige typer hyssing samlet.
*Et lite nøste på kjøkkenhyllen står plassert på et lite Tila-HÅNDkle (Liv Laga) rett ved Løveglassene (kjøpt brukt og arvet) med pasta og gamle sandkakeformer (kjøpt brukt).

Altså både nyttig og gøy! Da trenger jeg ikke mer jeg ;O)
__________________________________________________
English: I love nature twine. It`s functional and decorative! I have them all over the house.

16 kommentarer:

  1. Eineg; hyssing er undervurdert☺ Kan brukast til ALT-og det er dekorativt!☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hyssing er sjarmerende og selvsagt nyttig. Du har satt den i fine omgivelser også. Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  3. Åhh så mycket fina saker!!!!'med Charm!!!!!
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  4. ja hyssing er virkelig nyttig kan brukes til det meste,,

    flotte bilder Liv..

    klemmer =))

    SvarSlett
  5. Hei!!! Jeg også digger hyssing!!! I alle farger, kulører og grovheter. Og har stadig bruk for dem i forskjellige sammenheng:DDDD Derfor ligger de laglig til, så de er lette å få tak i. Og de er absolutt dekorasjons-rike:DDD
    klemz

    SvarSlett
  6. Bruksgjenstander kan man ikke få nok av.
    Nydelige bilder! Jeg skal bare kommentere, så må jeg kikke en gamg til!
    Ønsker deg en flott uke, klem fra Liv

    SvarSlett
  7. SO pretty! like the rest of your home.

    kathleen xx

    SvarSlett
  8. Koselig med noe sa hverdagslig ogsa gjor seg som dekorasjon. Jeg bruker hyssing til a feste merkelappene pa mel- og sukker glassen!

    SvarSlett
  9. Så mycke fint du visar,gillar dina saker.
    Kram o ha en fin dag.
    Ninni

    SvarSlett
  10. Heisann! Så flott blogg du har. Jeg har åpenbart ikke hengt med i svingene ut fra antall lesere du har. jaja bra man har noe godt tilgode å oppdage også. :)
    Flotte bilder selvsagt det der kan du.
    Hyssing er alltid vakkert. Både tekstur og form, et takknemlig foto objekt.
    Ha en finfin kveld.
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  11. Nyttig -og dekorativt!! Og når du tar bildene blir det jo bare nydelig! :)

    SvarSlett
  12. Hej!
    Åh va fint reportaget var i Lev landlig. va fint du fångat ljuset! Du är duktig på att fota och skriva!

    Lev landlig är en trevlig tidning. jag kommer att ha med jobb lite då och då i år!!

    Kram Anna

    SvarSlett
  13. Jeg har og en sånn hyssing stående fremme til enhver tid!! Men få klarer vel få dem mer dekorative enn du gjør, på dine flotte bilder! Ha en super kveld! Klem

    SvarSlett
  14. Heilt enig...hyssing er både nyttig og fin å pynte med:) Trur eg må ha meg ein tur på biltema eg og....
    Gleder meg til å få flueskapet i hus:) Har ønska meg eit sånt lenge:)
    Ønsker deg ein fortsatt fin kveld♥

    Klem fra Torill

    SvarSlett
  15. Smukt! :-)

    Dejlig lørdag
    Birgitte

    SvarSlett