torsdag 3. februar 2011

SÅ DU DEM I VINDUSKARMEN I DAG?

I vinduskarmen i dag tidlig lå det to strikkede kluter sammen med messinglysestaken og den hvite kannen fra Egersund. Jeg har strikket dem i serien til Tila-HÅNDklærne. De jeg har til salgs nå, ligger på Cafè Lucas. Vi har utstilling der til og med den 12. februar. De Tila-HÅNDklærne som blir igjen etter der, kommer jeg til å legge ut på Livs Lyst SHOP. Og kanskje det havner et par Tila-kluter der også?!! Veldig koselig å ha over krana på vasken og gjør det litt koseligere å holde orden på kjøkkenbenken.
_______________________________
English: Two hand knitted (by me) clouts. A nice way to keep it clean!

7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!! :-) Ha en fin kveld, Liv! Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine kluter!Ser så gode ut:-)
    Delikate bilder!
    Klæm:-)

    SvarSlett
  3. Hei igjen!Nå fant jeg navnet på den nydelige grønnfargen din!Endelig!:-)Takk takk!:-)

    SvarSlett
  4. Hei, jeg lurer på hvordan garn som passer best til kluter? som er slitesterk men har god oppsugigsevne. Veldig fine Tila-håndkleer du har laget forresten! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har veldig god erfaring med heklegarnet fra Solberg. 12`4 garn/størrelse.

      Slett