mandag 14. mars 2011

TIPS: VEEELDIG GOD taste of

 For dem som er inne i dette, har nok Pukka mange gode te-typer. Jeg vet i alle fall 
at denne er god. Den smaker en slags mint og lakris og kommer jo i "min" yndlingsfarge;
mint-grønn
 I dag drikker jeg teen fra denne koppen. Teen smaker ekstra godt når man har den i
en koselig kopp ;O) Holde rundt den varme keramikken og kjenne den deilige smaken..
mmmm!

Dagen er godt i gang og jeg vil
gjerne at dere skal ha en fin en! ;O)
__________________________________________________________________________________
*Forrige innlegg: Tusen tusen takk for alle koselige ord om dette bildet og reportasjen jeg har laget. 
Dere gjør meg jo litt ekstra glade og gir meg små hyggelige puff til å stå på videre. Tusen takk!! 
___________________________________________________________________________________
English: I have found a good tea. Taste of licorice and mint. I love it!
And it comes in my favrorite color; light/mint green!

9 kommentarer:

  1. mmm det såg godt ut;)
    Eg har faktisk en sånn pakke stående i skapet som eg ikkje har smakt på eg får løpe og sette på en kopp;D
    Ha en fiiiin mandag;)

    SvarSlett
  2. Mmm... En god kopp te bidrar til litt hverdagslykke.
    Simple living, vakkert.....
    Lykke til med å finne magien i hverdagen.
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  3. Herlig med Pucka te...det er mine favoritter også. Hyggelig blogg, jeg har ikke vært her før, men kommer helt sikkert tilbake.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  4. That is just the ticket..off to put the kettle on now!

    SvarSlett
  5. Jeg synes du hadde en god beskrivelse der: en slags mint og lakris :) Hvordan smaker en slags av disse to, skal tro?

    SvarSlett
  6. Jeg har lagt min elsk på Yogi-teene. Har bare såvidt prøvd de nye Pukka-teene. So far - so good.

    Hvordan pakken ser ut er det samme for meg. Jeg putter dem nemlig i en aldeles nyedelig te-boks av sink! En fryd å ha på bordet!
    Ha en fin te-dag!
    Klem Marit

    SvarSlett
  7. Mmm.. dette så godt ut. :)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  8. Jeg har enda til gode å smake Pukka-te, men fikk ekstra lyst til å få tak i det nå når jeg leste innlegget ditt. =)

    Det er absolutt sant at koppen man drikker av har noe med smaksopplevelsen å gjøre. =)

    SvarSlett
  9. Hei

    kan noen si meg hvor jeg kan kjøpe denne teen? Hørtes så godt ut med lakris smak. Fant den i en nettbutikk som het blivakker.no, men frakten var dobbelt så mye som teen kostet.
    Flott blogg Liv!
    Mvh
    Bjørg

    SvarSlett