onsdag 1. juni 2011

FØR OG ETTER: HANS SIDE

Bilder fra soverommet vårt. Ehem! Det skal sies at bildet til venstre viser et ikke særlig innbodd rom. Nå er i alle fall
sengen byttet ut (gitt bort) og glassbordet er byttet ut med et gammelt i tre og marmor. Og jeg digger fortsatt den gamle Tandbergen som daglig er i bruk! 


Det var ikke lenge siden dere så hans side, og nå får du et lite før og etter-glimt av det også.
Jeg holder fortsatt på å legge inn bilder på det nye innslaget her på Livs Lyst. Har du lyst å se flere
FØR og ETTER-bilder, tar du bare turen opp i rullgardinen på RESTAURERING. 
(Og mer spenning skal det bli. Følg med!)

Dessuten kan du se og lese mer om hvordan det så ut her på soverommet litt tidligere.
(Pst! Når jeg lager et arkiv som dette, oppdager jeg at vi (eller jeg.... ehem....) har gjort en del 
forandringer på kort tid... Jaja. Vi er da levende og utviklende mennesker, er vi ikke?!
Se HER i alle fall ;O
__________________________________________________________________________________
English: Sorry - I seldom write in english now. Hope you can use Google translate on your pc. I know -
it`s not very functional... But I hope you can enjoy the pictures. And at the time I fill up with BEFORE 
AND AFTER pictures. I put them in the roll on the top. Look up RESTAURERING and then FØR OG 
ETTER. There you will find many before and after pictures with links to posts. And more will come up! 
;O) Enjoy!

10 kommentarer:

  1. Hei Liv!
    Jeg ser at HANS side har utviklet seg, ja, og det er vel ikke så underlig det! Selv min Bygårdsmann har måtte finne seg i noen forandringer, og sier nå at han begynner å like det! JIPPI!!!

    Ha en fin dag og en flott uke! Nå kommer sommer'n!

    Klem Cahtrine :-)

    SvarSlett
  2. Syns det ble veldig fint med den sengegavelen. Jeg har SÅ lyst til å bytte ut vår seng, men da må vi også ha nye madrasser, så blir nok en stund til dessverre. Ja, ja, får ta en ting om gangen :)

    Veldig fornøyd med tørkestativet ja, har jo sett det hos flere av dere bloggere, og har hatt lyst på det lenge :) Utrolig bra å få inspirasjon til slike prosjekter ute i blogge land :)

    Ha en god dag! Mvh Elin

    SvarSlett
  3. Blir veldig inspirert av å lese på bloggen din:) tror faktisk jeg må male litt selv også....

    Ha en fin dag!
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  4. Dette ble jo kjempeflott! Tandbergen er veldig kul og nattbordet passet mye bedre :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Lekkert ble det! :) :)
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  6. hei.
    dette småbruk må du se,..
    http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=28850367..

    husker du Seljåsen fra barne tv? her er gården tilsalg.

    nydelig det ble på hans side nå,
    ha en flott dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Hvor fint - og tak for en inspirerende blog. KH Tina

    SvarSlett
  8. Så fint du har laget det for mannen din! Koselig nattbord og radioen digger jeg!
    Jeg har også en mann som godtar det meste. Bare han finner vekkeklokka så kan jeg ommøblere så mye jeg vil på rommet.
    Koselig med forandringer.
    Gleder meg til din rep. og sengetøy. Jeg trenger noen oppgraderinger. Samler på sateng, damask og egyptisk bommull. Men det MÅ være duse farger.
    Ønsker å finne noen som ser gamle ut. Gjerne i lin. Har sett noen fine på Living.
    Ha ei flott langhelg.
    Klem Marit

    SvarSlett
  9. hei,
    prøver igjen,står en finn kode helt bak..
    http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=28850367..

    håper du finner det nå,
    fikk jeg det til tro??

    ha en fortsatt fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Forandring fryder Liv! Og dette ble jo kjempefint!
    Solgte etter mye frem og tilbake min kjære skolepult i går, men noe må ut hvis man ønsker forandring i heimen av og til ;)
    Masse lekkert i lintøyskapet ditt!
    klem Laila

    SvarSlett