fredag 21. oktober 2011

SE FILMEN

Dette huset ble kjøpt for kun kr 1,-
Da så det på langt nær slik ut. Fattighuset er i dag en perle i Holmestrand by.
Se historien og FILMEN HER!

Jeg syns det er så kuult og bra at to mennesker setter i gang og redder et falleferdig hus. Og ikke et så rent lite hus heller. Her er det blitt lagt ned timevis med jobb og det har ikke vært like lett å få tak i materialene man ønsker når man restaurerer og vil beholde den gamle stilen på huset. Se filmen så skjønner du hva jeg mener. Hurra for Fattighuset og menneskene som bor der!

***
Mer fra Fattighuset: 

Marie (fra Fattighuset), Janne (fra En heim blir til) og jeg (fra Livs Lyst) møttes i Fattighuset.
Det kan du lese mer om HER.

Jeg hadde så klart også med meg kamera den dagen, så vil du se litt bilder med mitt skråblikk, så taster du deg inn HER.

Marie har også vært gjesteforeleser her på Livs Lyst. Sjekk HER.

2 kommentarer:

  1. Huset til Marie følger jeg med på, de har gjort en fantastisk jobb.

    Bente

    SvarSlett
  2. Selv er jeg Holmestranding, å siden jeg var liten har jeg alltid gått forbi Fattighuset på vei til byen. Alltid like ekkelt var det! Men nå, så fantastisk flott det har blitt!! Hvem kunne vel tro det!
    Klem Stine

    SvarSlett