mandag 5. desember 2011

JULESTEMNING PÅ GANG

Da var jammen 2. advent unnagjort også.
Har på følelsen at jeg må skynde meg å få julegavene i boks meget snart. 
Men først i dag skal det ryddes og ordnes her til koselig julebesøk ikveld.
Nå skal julestemningen komme uansett om det er snø eller ikke. Kaldt er det i alle fall. 
Jeg skal ut og plukke inn grønt til å pynte både ute og inne. 
Tar med kamera - så får dere også bli med om dere vil ;O)

Forresten: Hjertelig velkommen til alle nye følgere!
Kjempe koselig at dere joiner på min lille Livs Lyst reise.
Tenk at det er over 1500 følgere her... 
Det syns jeg så klart er fantastisk moro. Tusen takk til alle dere!
Og til dere som stadig tar en tur innom og forteller meg det når jeg treffer på dere!
Ha en fiiiiiin dag så lenge!

5 kommentarer:

  1. Takk for det. ;) Er ny følger jeg. Er jo så koselig her inne!
    Gleder meg til å se hvilke kreasjoner som dukker opp etter turen din ut. :)

    Ha en fin mandag! Klem

    SvarSlett
  2. Hyggelig med julebesøk i kveld da. Flott at folk tar seg tid til slikt og ikke bare stresser rundt. Selv har jeg aldri gjort så lite når 2. søndag i advent har passert. Jeg bruker smørmangelen som en unnskyldning :) Men det blir jul i år også, og jeg er nok i mål når den ringes inn :)

    SvarSlett
  3. Elsker bloggen din. Bor sjøl i en gammal futebolig med uthus fra 1880, og får mye inspirasjon fra deg. Takk for mange gode tips og ideer.

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se hva du får med deg fra skogen - jeg var på skogstur i går og fant masse fint )

    SvarSlett
  5. Skjønn julestemning! Jeg liker stilen din :-).

    SvarSlett