onsdag 21. desember 2011

UFERDIG, MEN JULEPYNTET

Har lekt meg litt med de røde eplene før jeg la dem litt mer strategisk til for rådyrene.
Og som sagt syns jeg det ikke skal mye til for å få julestemning på gården vår.
Og ja, tenk når det blir jul her på ordentlig!
Skinnene er våre sitteunderlag. De er impregnert under og passer inn her så nærme naturen. 
Et lite julepyntet og uferdig inngangsparti fra meg her i dag altså.

 
Røde juleepler og et lite fuglenek er alt som skal til.
Pluss en hel del fantasi om hvordan dette skal bli en gang... ;O)

Ønsker dere en hjertens fin dag!

27 kommentarer:

  1. Tenk så spennende å feire jul i nytt hus, ja på ny gård ;-) Hærlige bilder! Heldige rådyr som får røde epler til jul ;-) Nå er det ikke lenge igjen og det gledes for liten og stor. Ønsker deg noen supre dager fram mot julaften, kos deg ;-)

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder fra gården!
    Og epler kan brukes til så mangt!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Dette så skikkelig koselig ut, dere er så heldig som har et slikt gammelt hus. :)

    SvarSlett
  4. Liv, vilket fantastiskt ställe ni skaffat!!

    Det är så vackert och bonderomantiskt att det tar andan ur mej, vilken entrée med äpplen och havre, så vackert!!!

    Och katten i fönstret med de gamla oljeburkarna- jag gillar din stil så mycket, tack för allt du visar!!!

    Julhälsningar från Nordingården

    SvarSlett
  5. HEI LIV,
    SÅ GLAD DERE FIKK DENNE EIENDOMMEN. NYDELIG DER. KOSELIGE BILDER DU HAR LAGT UT, IGJEN!
    SENDER MED EN VARM KLEM OG ØNSKER DEG OG DIN KJÆRE EN RIKTIG GOD JUL, OM JEG IKKE STIKKER INNOM ENNÅ EN GANG FØR JUL DA....!?
    KAN VÆRE JEG SER INNOM DEG, VET DU!
    UANSETT, HA EN FIN DAG

    KLEM TOVE

    SvarSlett
  6. Fin med julepynting! Herlige bilder! Jeg nyter de svært!
    Ha en fin fin onsdag også!

    SvarSlett
  7. Det var nydelig, Liv! Ja, tenk når det blir jul i huset her, og du kan vise det frem! Gleder meg!

    Ha en nydelig førjulsdag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  8. Så nydelig julepynt som passer til et gammelt tun! Blir spennende å følge med på restaureringen- dere er superheldige som får lov å skape liv på et gammelt bruk :)

    SvarSlett
  9. Såå vackert! Så underbart hus ni har! God Jul! :)

    SvarSlett
  10. Kjempefint. Den fineste pynten er den fra naturen selv. den lager en stemning som bare er helt spesiell. Koselig.

    SvarSlett
  11. Så nydelig du har gjort det på trappen deres! Desidert det fineste inngangspartiet jeg har sett på lenge!! Du er veldig flink! GOD JUL!

    SvarSlett
  12. Inngangspartiet på huset dykkar er berre fantastisk fint, og så nydeleg som det vart med litt enkel julepynt! Like it!!

    SvarSlett
  13. Så vakkert julepyntet!
    Med dagens innlegg på bloggen mine sier ønsker jeg deg en RIKTIG GOD JUL! Nå tar jeg ferie fra blogging til utpå nyåret.

    SvarSlett
  14. Syns det var knallfint! En riktig god jul til deg :)

    SvarSlett
  15. Det så veldig koselig ut!!! God jul! Hilsen Gabriella

    SvarSlett
  16. Helt perfekt :o)
    Røde epler er jo så dekorative, og så er det jo så koselig med mat både til de firbeinte og til fuglene.
    Ha en fortsatt flott dag!

    mona

    SvarSlett
  17. Hey,
    oh hvor fantastisk julen bilder. Jeg elsker hvite trehus, reinskinn og røde epler ... alt som kan ses på bildene dine!
    Jeg fortsatt ønsker deg en flott dag,
    Beste hilsen,
    Uschi

    SvarSlett
  18. Altid meget inspirerende at kigge forbi her hos dig. Fantastiske skønne foto af jeres entré:-)

    Ha en glædelig jul

    Mange hilsener, Sussi

    SvarSlett
  19. ich wünsche dir und deiner familie von herzen ein frohes und gemütliches weihnachtsfest und einen guten rutsch in ein gesundes 2012!
    ich freue mich sehr auf ein neues bloggerjahr mit dir und bedanke mich herzlich für das vergangene - voller inspiration und freude.
    mit lieben grüßen - elvi

    SvarSlett
  20. Hei Liv! Så koselig at du ville følge meg i Svingenhuset!

    Herlig med den nye gården deres... utrolig flott blir det der!
    Du er jo en mester på å skape det trivelig i rundt deg, Liv!

    Juleklemmer fra Solveig

    SvarSlett
  21. Så utrolig fin blogg og så fint du har fikset! Gjor mye med eplene:) La meg til som følger- koselig å finne nye blogger! :)

    SvarSlett
  22. Så smukke billeder. Og de røde æbler er ren blikfang. Smukt!!

    Glædelig jul til dig og familie

    SvarSlett
  23. Lovely and beautiful pictures! We DREAM of a snowy Christmas...when temperature is about 25°C! Thank you for this! Blanche.

    SvarSlett