tirsdag 25. september 2012

HONEY

 Oioioi! Så gøy. Gjett hva jeg er i gang med nå. Husker dere sykkelprosjektet vårt? De gamle syklene som skal "pusses opp" eller "styles" som det heter for den som kan det. Vi skal bare ha det gøy, så kall det hva man vil for meg.

 Ønsket jeg har hatt for "Bestemor-Duck-gull-sykkelen" min, er å få et så gammelt og koselig uttrykk som mulig. Den er tross alt ikke eldre enn 70-80-tallet.... men nå skal den bli så fiiiin altså! Her om dagen kunne jeg nemlig spendt traske til posten og hente en pakke med varer. Brooks-varer. Så utrolig gøy! Brooks lager (som de har gjort siden 1800-tallet - skjønner dere? Kuult!) sykkeltilbehør i god kvalitet. Og så kommer det i så fine bokser og poser at man slett ikke kan kaste dem. 

Det er Sykkelpikene som selger disse fine produktene her i Norge.

Og nå har altså sykkelen min fått seg et kraftig og stilsikkert løft. Fargen på skinnet heter honey og den passer til kurven jeg har på sykkelen fra før. Så moro! Nå skal jeg gynge til byen med min fine og gamle sykkel. Høsten er kommet, ja, men sykkelsesongen er på ingen måte over!

Har dere lyst å se hvor fin "Bestemor-Duck-gull-honey-sykkelen" min ble?

9 kommentarer:

  1. Impressive accesories for your bike:) I like a sit:))) and the color, nice:))
    Hugs

    SvarSlett
  2. Så kjempe gøy:)
    Har ikke hørt om disse varene før, så gleder meg til å se sykkelen din:)
    Ha en herlig dag

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Good morning Liv! Wow, very stylish and something for life! I wish you a lovely day!

    SvarSlett
  4. Hei hei :-)
    Å så moro! Gleder meg til å se sykkelen! :-) Også så gøy da at en kan "style-opp" sykkelen sin på "den gamle gode måten". Dette gleder jeg meg til å se fortsetelsen av! Her på garden er definitift sykkel sesongen på hell.... snøen ligger rett oppi fjella i dag....huff litt tidlig, men sånn er det her i de dype dalstrøka innerst opperst i Telemark ;-)
    Må du hae en fin dag og kose deg med sykkelen :-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  5. Ha en fin dag, og god sykkeltur til deg :)
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. Heia Liv.Har akkurat blitt kjent med denne flotte bloggen din.Så mye spennende og fint du legger ut..til inspirasjon for oss andre.Har en gammel sykkel som æ sågjerne skulle ha pusset opp kansje blir æ inspirert til å gjøre det nu.Takk for flott blogg.Janne

    SvarSlett
  7. Ja- klart jeg har det :) så fint å få den enda mer gammel på en ny måte- må være rene lykke for deg nå om dagen. Tenker i mitt stille sinn at hvordan kunne jeg la min mann kaste den gamle sykkelen fra 1940 for noen år tilbake...jeg skjemmes...

    Kos deg med dagen og en fin uke til deg

    Klem Monica

    SvarSlett
  8. Fargen på det skinnet er bare fantastisk. En utrolig flott glød! Det blir gøy å se hvordan sykkelen ble. Nyt sykkelturene utover høsten! :)

    SvarSlett