mandag 3. september 2012

KURS

Høsten er her og det er tid for kurs. I alle fall for meg. Hvert år kommer nemlig Skien kommune med en rekke kurstilbud og i år satser de også på interiør. I den anledning har jeg inngått et samarbeid med kommunen og skal holde et interiør-kurs i den lyse og landlige stilen. Målet er å gi kursdeltagerne konkrete tips om hvordan de kan innrede med norske, gamle og tradisjonelle møbler og bruksgjenstander i sitt eget hjem. Kurset vil være sterkt preget av stilen dere kjenner her på Livs Lyst. Livs Stilen ;O) Natrurlig nok. Det er jo jeg som er kurslærer og det er denne stilen jeg brenner for.

Så kunne kanskje du tenkt deg å bli med på kurs i høst?
Hva vet jeg. Det hadde vært koselig å møtes :O)

Fakta om kurset:
1) Onsdag 26. september klokka 1800-2100 kursoppstart. Inspirasjon og tips til stilen.
2) Onsdag 3. oktober klokka 1800-2100. Inspirasjon og tips.
3) Onsdag 17. oktober klokka 1800-2100. Besøke vårt hjem, lage naturpynt og spise litt.

Kursavgift: kr 1050,- for alle tre kveldene.
Påmelding telefon: 35504920 innen en uke før kursoppstart


*Se katalogen og "annonsen" for kurset via DENNE siden.
 ________________________________________________________________________________
Lurer du på noe?
Ta kontakt med meg for eksempel ;O)

16 kommentarer:

  1. Å så utrolig spennende! Det ser kjempe intresant ut! Det hadde vært helt topp å vært med på! Men det er jo såå langt å kjøre...

    Å Skulle ønske du kunne hatt kurs for oss litt lenger opp i Telemark også ;-)
    Kansje du kunne arangere en tema dag? Hint hint...her i Tinn tror jeg vi maang som er veeldig glad i stilen din. Og personlig kunne jeg godt tenkt meg ett dags kurs i norsk landstil :-)

    Ha en god dag :-)
    God klem til deg

    SvarSlett
  2. Hmm... høres spennende ut! Når jeg først har satt sammen dette kurset, kan det jo hende det kan brukes en gang til vet du ;O) Da gjelder det å få de rette kontaktene. Du får si fra om det skulle bli aktuelt for noen der oppe.

    SvarSlett
  3. Så kjempe spennende:) dette kunne jeg helt klart tenkt meg å vært på:)
    Du har jo så utrolig mange flotte ideer og gir oss masse inspirasjon, så dette blir helt sikkert kjempe bra:)
    Skulle ønske det var litt nærmere, bor i Nedre Eiker!
    Kanskje du kunne hatt kurs her en gang også:)
    Men får tenke litt på det:)

    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde vært koselig om du kunne komme, men jeg skjønner det med lang vei. Kanskje jeg kunne hatt et kurs hos dere ettehvert også??? Dere setter meg på gode idèer nå... hm!

      Slett
  4. Ååååååh så spennende :-) Det skulle jeg gjerne vært med på - men det blir for langt unna og umulig å få til i praksis..

    Jeg slenger meg på ideen til Gamlestogo å få et kurs her i Tinn - da er jeg med ihvertfall !!!
    og det er helt sikkert flere som kunne tenkt seg det..

    Det hadde passet så perfekt å fått til det - vi skal nemlig igang med å restaurere en gammel seterbu neste sommer - og der ville det vært helt perfekt å fått til den landlige stilen spesielt på kjøkkenet.. Da hadde det passet så bra å hatt et kurs med deg i forkant..
    Håper vi klarer å få til et kurs her i Tinn

    Ha en fin dag
    Hilsen Lena

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lena!

      Som sagt, så setter dere meg på gode idèer. Jeg skal virkelig ha dette i bakhodet og det hadde vært kjempe gøy å hatt et kurs i Tinn. Da får vi se om vi kan fikse noen kontakter da ;O) Dere får si fra om dere får noen gode idèer også. Dere som er kjent der oppe!

      Slett
  5. For et flott kurs det kommer til å bli. Jeg skulle gjerne også vært der, men det blir for langt å kjøre. Et kurs i indre Øsfold ønskes velkommen :-).

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at dere kunne tenkt dere kurs andre steder også. Den som lever får se ;O)

      Slett
  6. SUCH A WONDEFUL BLOG!!! I'LL BE THE MEMBER OF YOUR BLOG, FOR SURE!

    SvarSlett
  7. I so enjoy my visits here, Liv! Your home, your country, your photos (of you and your sweet hubby!) are ALL so beautiful! ;)

    xoxo laurie

    SvarSlett
    Svar
    1. And I`m so glad to hear! Realy. And I like the word HUBBY! ;O)

      Slett
  8. I am in New Zealand so I don't think I could make it for the lessons :) But your old country Norwegian style is inspiring. The images need no translation!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you thank you all way from Norway to New Zealand. That is inspiring! That we can connect even though we are so far away from each other.

      Slett
    2. Yes as much as I love old style, i love being in this time with internet! but oops! I just saw what i wrote. English? I really meant Norwegian style. I am sure I wrote Norwegian, maybe autocorrect did this. Anyway sorry, what I love is that you show something of Norway.

      Slett
  9. Åh, vet du det kunne jeg virkelig kunne tenkt meg å delta på!
    Men, kan ikke dra hele veien til Skien 3 ganger - men en helg hadde vært mulig :)
    Håper det blir en suksess og du setter opp et helgekurs i etterkant :)

    Birte

    SvarSlett