mandag 17. september 2012

SOM EN GLANSBILDEBOK

Nå skal jeg virkelig ikke mase mer om denne artikkelen! Jeg ville bare gjerne ha det inn her på Livs Lyst også. Joda, jeg bruker bloggen som et formidlende organ, men samtidig er den en loggbok for meg selv. Et arkiv jeg kan bla tilbake i for å huske og minne meg selv om hvordan jeg for eksempel innredet i stuen sist høst. Og samtidig er den som en slags glansbilde-bok. (Eller en boks med servietter. Missforstå meg rett ;O) Glansbilder det er verdt å ta vare på og ta frem igjen når man vil minnes og har blitt "stor". Derfor må jeg bare legge inn dette i dag. Under I MEDIA og TA oppe i menylinjen. Slik at jeg kan bla tilbake om noen år og tenke at "det var jo artig også." Eller: "Hadde vi det sånn... jaja...hehe". (Jeg håper egentlig ikke det siste. Jeg har nemlig tro på at de gamle møblene bare vil bli mer og mer attraktive.)

***

Telemarksavisen intervjuet meg og artikkelen har altså fått plass i nettutgaven også.
Om du har lyst å se, trykk deg inn HER

8 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du vil bruke dette om igjen. Kos med "servietter":)) Nydelig rom! Hvilken farge har du brukt på nattbordet ditt? Ha en fin dag! klem lille meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Fargen på vaskeservanten finner du under RESTAURERING og FARGEKODER oppe i menylinjen ;O) Bla det litt nedover - du finner den raskt! ;O)

      Slett
  2. Så flott artikkel i avisen,kjempegøy!:)Klemmer fra Humlehagen.:)

    SvarSlett
  3. Dette bildet er utrolig vakkert Liv....!!!

    Håper du får en fin start på uken,

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  4. a very gorgeous, not to mention relaxing, place=)

    SvarSlett
  5. Jeg koser meg og ser frem til "Livs glansbilde blogg" hver dag <3
    Jeg gleder meg på dine vegne ang artikkelen, nydelig!

    Hege

    SvarSlett
  6. Fortsett med dette du - du har en jordnær, enkel og aleles nydelig blogg.

    SvarSlett