torsdag 25. oktober 2012

SOLGT!



Gården jeg har vist dere ved flere anledninger og hvor vi faktisk har vært mye det siste året, er nå solgt. Hva som var grunnen kan dere lese i det nyeste av Lev Landlig som er ute nå. Der har jeg med en koselig reportasje fra nettopp denne gården. 

Hva de fikk for gården derimot, kan dere se på NRK 1 klokka 2015 ikveld! I programmet SOLGT!
Mange søker lykken på landet om dagen og når denne gården ble lagt ut for salg i sommer var det så klart noen som slo til. Dette er jo en drømmeplass! Du rekker kanskje å koke deg en kaffe og poppe noe popcorn? Jeg vet ikke, men se det burde du jo kanskje?!!!

Ønsker du å følge familien videre, har de blogg. Du kan trykke deg inn i Eldhuset HER.

Rakk du ikke å se det direkte?
Du kan se det på nett-tv HER.

7 kommentarer:

  1. Oj ja det må jeg se- har programmert reprisen som kommer i natt. Lev Landloig har jeg også :)

    Fantastisk sted !

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  2. Jeg så akkurat Solgt i reprise nå:)For en idyllisk plass!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant? Det er en nydelig plass både på bilder og i det virkelige liv. Og veldig morsomt å se at de klarte å vise det gjennom tv også.

      Slett
  3. Så på solgt og jeg synest det var en nydelig plass, kunne godt tenkt meg det ja. klem karianne

    SvarSlett
  4. Nydelig småbruk, ren idyll:) Men syns ho va litt negativ ho megleren fra hjemplassen min..ikke noe "lev landlig dame" ho der akkurat;) Ha en fortsatt fin søndag:)
    Karen

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har et poeng der... hehe. Hadde kanskje ikke helt gnisten og troen på det landlige liv hun ene. Men men. Vi får nyte og like det vi som vil! ;O)

      Slett