fredag 12. oktober 2012

VI FÅR SE

Gooood fredagshøstkveld alle sammen!

Takk til alle dere som så koselig stepper innom Livs Lyst både titt og ofte. En stund nå har jeg fulgt litt med på antall faste følgerne her på bloggen. Har egentlig ikke ofte brukt så mye tid på det, men så oppdaget jeg plutselig at det hadde tippet 1900 personer. Det vil si at neste hele tall ville bli 2000 (!) og før jeg vet ordet av det har vi altså kommet nesten halvveis i den prosessen også. I skrivende stund er det 1944 faste følgere her inne. Så utrolig koselig og egentlig både villt og fantastisk! Men det vil si at jeg må skynde meg med planleggingen. Jeg syns nemlig ikke at dette kan gå upåaktet hen (som det kan hete så fint.) Dette bygger opp mot en feiring, syns dere ikke? Det bruker jo å "dryppe på klokker`n" også da. Eller det er vel heller mer riktig å si at "klokker`n får hele bøtta i hodet". Hihi. Jeg lover i alle fall at det blir en utlodning og dere kan bli heldige vinnere! Om det blir helt som tidligere feiringer her på Livs Lyst, vil jeg ikke love. Det kunne jo hende det dukket opp noe litt annerledes denne gangen? Men jeg vet ikke!! Vi får se. Jeg har enda 56 faste følgere til å planlegge dette på ;O)

9 kommentarer:

  1. Det høres helt utrolig ut for meg at det går an å ha nesten 2000 faste følgere. Gratulerer! Det er jo fantastisk. og ettersom jeg leser alt du skriver og er innom bloggen din minst en gang hver dag, har jeg nå lagt meg til som følger.

    SvarSlett
  2. Gratulerer. Det blir spennende å følge med på framover :)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Dette er helt fantastisk :-)Gratulerer :-)
    Men jeg synes ikke det er utrolig at du har så mange følgere, for du har rett og slett en nydelig blogg som er en glede å følge. Husker første gangen jeg kom over bloggen din.... Jeg googlet på bilder av filleryer, og forann meg på skjermen kom en hel haug med bilder. Men det var ett bilde som skillte seg ut og det var av ett koselig rom med fillerye på gulvet og bolsterstripet tekstiler, og det var så nydelig. Alt var i gammel og god norsk landstil. Og siden den gang har jeg vært fast leser:-)og nå også følger :-)
    Koser meg med hver innlegg fra deg! Du deler masse inspirasjon!
    Stå på!! :-D

    Klem Ingrid i Gamlestogo

    SvarSlett
  4. Fant plutselig ut at jeg ikke var følger. Har bare lest deg via bloggrollen min og NIB sin. Så nå har du en til. ;)

    SvarSlett
  5. Uansett- så ønsker jeg deg en fin og glad helg :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig og flott med så mange følgere:)
    Vel fortjent, du har en herlige, koselig og hverdagslig blogg med fokus på gamle tradisjoner og det elsker jeg:)
    Så dette er velfortjent:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Hehe, det høres spennende ut! Skal følge spent med :-)
    Ha en fin høstkveld videre! Klem

    SvarSlett
  8. Fin blogg du har med fina bilder!

    SvarSlett
  9. Så utrolig flotte kongler! Jeg har en utfordring på gang inne hos meg.. Vis meg din kongle! Link gjerne dette innlegget inn der :)

    http://moxasunivers.blogspot.no/2012/10/vis-meg-din-kongle.html

    SvarSlett