torsdag 20. desember 2012

KAVALKADE

I dag byr jeg på en liten bildekavalkade fra julereportasjene jeg har ute i diverse blader nå. Tenkte vi kunne snappe opp et og annet tips her. Bildene er hentet fra blant annet HER og HER.

*Til den som har alt: gi bort en kasse med gode matvarer
*Vakker og snirklete melispynt på pepperkaker gir vakker julepynt - både her og der

*Pepperkake og grantust som kuvert
*Tavler med julesanger - gjerne flere steder i huset

*Små og store kranser av det naturen har å by på- det enkle er ofte det beste
*Pynt gangen - det er det første gjestene møter

*Ikke glem å pynte ute og husk litt mat til småfuglene
*Frostede og ekte epler - ute holder de seg kalde og fine

Dere er vel kanskje i havn alle sammen nå - jeg tror vi også er det. I alle fall nærmer det seg veldig, men jeg gleder meg til å bruke deler av lørdagen til å sette det siste på plass. En hel dag uten jobbing. Bare julekos og fiksing. Å - det skal bli koooos!

3 kommentarer:

  1. Å så koselig å våkne opp til disse flotte bildene du tok hos oss i fjor Liv:)))Du er jo bare fantastisk med det kamera:)Ja nå nærmer det seg bare KOS her også,de siste tingene blir gjort idag:)


    Ha en strålende 20 desemberdag min venn:)

    SvarSlett
  2. Hei her har du et tips til flere lesere, meld inn bloggen din i bloggavisen News2post, og la andre stemme på blogginnlegget ditt, vi sees :)

    SvarSlett
  3. Utrolig koselige bilder og masse herlig tips:)
    Takk for titten:)
    Klem Merete

    SvarSlett