lørdag 26. januar 2013

BADSTUE

Lev Landlig - utgave 1 - 2013
Trodde du at badstuer var til å bade i? Ikke nødvendigvis. I utgave 1 av Lev Landlig har jeg med en reportasje om en gammel tømmerbygning som fortsatt er i bruk til alt annet enn bading. En kald dag før jul dro jeg nemlig til Grungedal (Telemark) og fikk fine timer sammen med gode og koselige mennesker som ville dele av sin kunnskap. Jeg er veldig glad i disse småreisene mine der jeg lager reportasjer på tradisjonelle ting. Jeg lærer jo så mye selv!

6 kommentarer:

  1. Vakkert bilde! Så gøy at du har vert her, bor ikke så langt unna :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Eg har lest bloggen din i lang tid, og er abonnent på Lev Landlig :) Eg er så inspirert! Tusen takk for din inspirasjon! Det var først og fremst kofteinnlegget som fenga meg, men du har mykje interessant og veldig fint på bloggen din. Eg vil så klart følge den! Eg oppretta blogg i dag, og har blogga før...so får me sjå kva det blir til undervegs... Mvh ANE

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde og herlig artikkel:-) God helg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  4. Hei
    Så deg på TV i dag! Nå MÅ du jo bare plante en Rosegarden på gården din!

    SvarSlett
  5. Så deg i Tore på sporet..kjempemorsomt å ha amerikanere til slektninger, og ikke hvilken som helst amerikaner heller! Du var så fin at!
    Gleder meg til nytt Lev Landlig!
    Ha ei god uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Spennende!!
    Scroller nedover her, ser det er verdt å få med seg Lev Landlig denne gangen :) Er spennende at du deler underveis hvor dine reportasjer er å finne! Det er jo slik (for meg ihvertfall) at man kan ikke kjøpe ALLe blader og magasiner man ønsker seg. Det sier lommeboken nei til og tiden strekker ikke til å lese gjennom alt :)

    Birte

    SvarSlett