tirsdag 29. januar 2013

VINTERHVIT GÅRD

 Lev Landlig - utgave 1 - 2013
Det ble en "hel haug" med reportasjer i LL fra meg denne gangen. Som noen av dere kanskje husker, dro jeg rett før jul ned til Jæren. Alle timene i bilen var verdt det da jeg møtte denne glade gjengen. Jeg kom til en nydelig vinterhvit gård der freden og roen rådet selv med en herlig barneflokk på fem! I utgave 1 kan du altså lese om hvordan familien pusset opp gården og hvordan fruen i huset driver en ursjarmerende gårsbutikk.

5 kommentarer:

  1. Herlige bilder...heldige meg fikk abo i julegave og jeg storkoser meg med bladet.
    Dine bidrag har din signatur og er ekte saker,du er deg selv tro både her på bloggen og i bladet.Keep up the good work!
    Toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for dagens oppmuntring. Eller ukens. Jeg vil ta den med meg videre inn i dagene som kommer i alle fall.

      Klem

      Slett
  2. Hei Liv!
    Flotte bilder som alltid! Men her er et tips til din koftejakt - boken "Kvardagsstrikk" av Annemor Sundbø. Den viser oss "Kulturskattar frå fillehaugen". Masse gamle mønstre i den boken! Boken er utgitt på Torridal Tweed og har ISBN- 82-994657-0-2. Dersom du ikke får tak i den kan jeg låne deg en. Lykke til videre, det er kjempemorsomt å følge deg. God tirsdag fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Berit!

      Takk for tips og velvillighet. Tror faktisk det er en av bøkene jeg har fått skaffet. Skal si fra om jeg ikke har den. Tusen takk!

      Slett
  3. Så koselige bilder :) Ordentlig god stemning!

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett