mandag 28. april 2014

slik ble det med skiltene

Lovte jo å "ta dere med" opp på gården for å vise hvordan det så ut med disse treskiltene vi laget før helga. Det var jo mest for moro at vi brukte dem, men litt veiledene var de også for dem som ikke hadde vært hos oss før. Skiltene viste veien opp til gården og hvor det var greit å parkere for eksempel.

Her ser dere størrelsesforholdet. Ofte bruker man vel en fyrstikkeske, gjør man ikke? For å vise hvor store eller små ting er i forhold til hverandre mener jeg. Jeg er 1,74 høy - så ser dere hvor store skiltene var i forhold til det ;O)

Disse skiltene laget jeg forresten litt i full fart og derfor brukte jeg kun vannmaling og sprittusj. Det var jo meldt så fint vær, så det var ikke noe problem. Skal jeg bruke dem igjen, vil jeg male over med oljemaling. Så tåler de en eventuell liten skur.

Skiltene står nå lagret. Vil ikke kaste dem riktig enda. Kan jo hende vi får bruk for dem igjen. Jeg har planer om å lage noen andre skilt som kan stå permanent på eiendommen, men da skal det ikke akkurat stå "party". Hehe. Gjør jeg alvor av planene skulle det ikke forundre meg om det dukket opp noen bilder her på Livs Lyst. Vi får sjå. Vi får sjå.

2 kommentarer:

  1. What cute signs you have made. Your guests will feel welcomed from the time they arrive at the farm.
    Linda xx

    SvarSlett
  2. Hei!
    Såååå fine og koselig skilt! Det var en super ide´! Og de sjarmerende skiltene dine så jo veldig hyggelige ut i de herlige omgivelsene på gården deres.

    Takk for inspirasjonen jeg fikk!

    Beste hilsen fra Trine

    SvarSlett