fredag 21. november 2014

her kan du se koftene fra Kofteboken

Jeg liker så godt dette bildet. Fine jenter i fine kofter!

Disse to koftene (ikke jentene altså ;O) tar jeg med meg når vi på lørdag drar inn til Oslo for å lansere Kofteboken. Og ikke bare to kofter, men hele hurven. Hele 40 kofter kan du se live! Det er utrolig hvor forskjellige uttrykk de får på grunn av garnet de blir strikket i. Her har du altså muligheten til å se Koftebokens kofter i det virkelige liv, studere farger og ikke minst kjenne hvordan plagget føles. Noen er grove og tykke, andre er tynne og myke. Noen er lange og smale, andre er korte og har mer tradisjonell form. Noe for en hver smak altså!

Her kan du se koftene på lørdag 22. nov:
På Husfliden på GlasMagasinet i Oslo klokka 1300-1500. Lene og jeg vil signere bøker og håper å slå av en prat med deg :O) Mer informasjon finner du HER.

Her kan du se koftene på mandag 24. nov:
Grenland Husflidlag i den gamle Prestegården (Lundegata rett ved Ibsenhuset) i Skien klokka 1900. Jeg forteller om Den store Koftejakten, signerer og selger bøker. Mer informasjon finner du HER.

8 kommentarer:

  1. Nå kom Kofteboken i posten! Fantastisk bok, og eg er så spent og glad! Gratulerer med flott utgivelse! Hilsen Tine S

    SvarSlett
  2. Gratulerer til dere for en fantastisk jobb. I morgen henter jeg min bok på posten.

    SvarSlett
  3. Liv, If I lived in Norway, I would love to come to see the sweaters and the book in person. Maybe be able to meet you, as well. I guess I will just have to dream about it. Hope you have a fun and successful day.

    Linda xx

    SvarSlett
  4. Takker for en utrolig fin bok.Den kommer til å bli mye brukt

    mvh. Elin

    SvarSlett
  5. Nydelige jenter og fine kofter. Selv om jeg ikke kan strikke annet enn skjerf og luer, kommer jeg til å kjøpe boken §:o)

    SvarSlett
  6. Når får vi som var med å strikka koftene Kofteboka ?

    SvarSlett
    Svar
    1. De er sendt :O) Men da har bøkene ikke kommet til deg helt enda skjønner jeg. Send oss en mail: post@kofteboken.no så skal jeg sjekke i postens sporingsregistre. Jeg trenger kun navnet ditt :O)

      Slett
  7. Hei! Gratulerer med boka! Gleder meg til å se i den :) Skal dere ha
    flere boklanseringsdager/foredrag i Grenlandsområdet?

    SvarSlett