onsdag 19. januar 2011

JEG HAR TO REPORTASJER UTE NÅ



 Da skal Gamle hus, hager og interiør være ute i butikkene og jeg tror at de som abonnerer
kanskje allerede har hatt bladet en stund? Det kan sikkert noen av dere bekrefte. 
Og jeg har altså fått mine første reportasjer på trykk. 
Til og med et lite bilde på forsiden. Hihi. Den ene artikkelen har gjenbruksfokus og den andre
skal være til ren og skjær inspirasjon. Og nå håper jeg så klart at den er det! Inspirerende.

Har noen av dere lest bladet denne gangen?
________________________________________
English: I have made two articles in the norwegian interior magazine GAMLE HUS, HAGER OG INTERIØR and it is out in the stores now. 
The magazine have focus on old and norwegian houses and gardens. It fits me well!! ;O)

7 kommentarer:

  1. Ja, her kom bladet i posten (litt forsinket) og reportasjene dine var helt supre! Visste med en gang at dette var Livs verk da jeg så bildene ;o) Du har din egen stil, og det kom veldig godt fram både gjennom tekst og bilder. Synes absolutt dette ga bladet et løft. Nå gleder jeg meg bare til neste nummer av Lev Landlig!
    Ha en fortsatt fin dag :o)

    mona

    SvarSlett
  2. Hallo..
    så gøy da..får se og kjøpe det da..har aldri kjøp det...kan sikkert finne masse ny inspirasjon der...
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  3. da må jeg kjøpe det. gleder meg til å se og lese.

    SvarSlett
  4. Gratulerer :))
    Såå moro Liv og såå fortjent !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Ojojoj, spennende! Gratulerer!!!
    Hilsen fra Cathrine

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye Liv(slyst) - med dine aller første reportasjer i bladet.

    Håper det ennå er til salgs når jeg kommer hjem til norge i februar, da skal jeg kjøpe det ;)

    SvarSlett
  7. Artig! Flotte bilder! :) Jeg har også en reportasje ute nå, i BoligPluss. :) Stor stas!

    SvarSlett