søndag 13. februar 2011

NARCISSUS BRIDAL CROWN


Kjære alle besøkende på Livs Lyst i dag! Hvordan går det med dere? Holder dere dere friske?

Det begynner å hjelpe seg her, men jammen tok det sin tid denne gangen. Kan jo nesten ikke se ut på det fantastiske fine været. For vi må holde oss inne enda. Men heldigvis klarer vi å kose oss her inne. Jeg pusler litt rundt i stuen og frisker opp med litt vår. Interiør-interessen er det første som kommer tilbake etter en lei influensa vet dere... hihi... I går fikk jeg disse skjønne vårblomstene. Så koselig! Vårløkene heter Narcissus Bridal Crown og er kjøpt på Ikea. De vil vokse og gro til små fine hvite blomster fra de skjønne røttene sine. Jeg syns de er så dekorative. Skapte liv i stuen vår nå. Herlig!
________________________________________
English: I`ve got these lovely flowers yeasterday. I like them so much. Spring! It reminds of spring! They will grow into small white flowers and are called NARCISSUS BRIDAL CROWN. Bought in Ikea ;O)

9 kommentarer:

  1. Vackert.
    Så fint med vårens spirande grönska..
    Kram Anna

    SvarSlett
  2. Blomster pynter i ett hvert hjem ;)

    Godt du er nesten helt frisk igjen!

    SvarSlett
  3. I'm happy that you are better! And flowers are allways helping to feel good!!

    Teddy

    SvarSlett
  4. Hei

    Fine blomster - det hjelper alltid på humøret.
    Jo, jeg har også hatt influensa og jeg kan ikke huske sist den varte så lenge, så nå er det godt å være frisk igjen.

    God bedring til deg også!

    SvarSlett
  5. Hei! Disse blomstene høres ut som noe for meg :)
    Så bra at du er bedre. Er ikke helt på topp selv heller, men har ikke vært sengeliggende ( bank i bordet!)

    SvarSlett
  6. De har jeg stående i full blomst i stua nå og de både lukter himmelsk og ser fantastiske ut.

    Skikkelig vår stemning.

    SvarSlett
  7. Så enkelt - og så smukt :o)

    Hav en dejlig søndag
    Birgitte

    SvarSlett
  8. De er bare helt nydelige de narsissene. Har de for salg i butikken min;)
    God bedring til dere.
    Klem:)

    SvarSlett