tirsdag 15. april 2014

vi er i gang med Kofteboken!

Kjære Koftejaktvenner og andre Livs Lyst-besøkende!

Da har jeg gleden av å fortelle at vi er i gang med Kofteboken! -  på ordentlig ;O)
I dag har Lene og jeg sitter her hjemme hos oss og plukket ut kofte-modeller vi har lyst å ha med i boken. Vi har sett på garnprøver og fargesammensetninger. Det er så mange muligheter og dette er så gøy! Så spennende! Tenk at vi rett og sletten skal lage en skikkelig fin bok om kofter! 

Som dere ser av teksten og bildet - er vi meget fornøyd med oppgaven vi har gitt oss ut på. Vi er i gang med boken som regelrett har tvunget seg frem. Klart det måtte bli en go´bok av folkets Koftejakt! Foreløpig er vi på tanke-notatpapir-bilde-fargekart-stadiet, men vi rykker stadig fremover i køen og jeg har lovet å ta dere med på denne reisen. All informasjon og noen kanskje ikke så viktige stemningsrapporter vil dere få underveis. Håper dere er klare for det!

Kort fortalt for deg som er ny på Livs Lyst.
(Velkommen forresten!)
Lene Holme Samsøe (dansk strikkedesigner til høyre i bildet) og Liv Sandvik Jakobsen (frilans journalist og fotograf/undertegnende / til venstre) skal samle et godt knippe fine kofteoppskrifter og målet er å lage en fin-fin bok. Boken er et resultat av den store Koftejakten som startet her på Livs Lyst. Les gjerne mer HER / trykk på det store banneret "FØLG MED" i høyrekolonnen her på bloggen.

8 kommentarer:

  1. Utrolig moro, Liv Jorunn!! Masse lykke til! Vi gleder oss til å følge deg og se ferdigresultatet!

    SvarSlett
  2. Hei Liv
    Så morro. Såklart jeg følger med. Dette blir spennende.
    En riktig god påske til deg.

    SvarSlett
  3. Hei Kofte-Damer !

    Blir spennende å se boka deres. Må være vanskelig å velge ut hvilken som skal få være med ?
    Godt at det ikke er for mange som skal bli enig for da ville det ta laaang tid før boka kunne bli klar.
    Men det som ikke kommer med i første , kommer jo før eller siden med i en senere utgave ??
    Kos Dere med prosjektet
    Ha en fin påske !
    Mvh. rb

    SvarSlett
  4. Så gøy!! Dette er en bok jeg bare MÅ ha :)
    God påske!

    SvarSlett
  5. Ååå, som jeg gleder meg til boka kommer :)

    SvarSlett
  6. Hei. Gleder meg. Den må få plass i bokhyllen. :) God påske. Hilsen Bente.

    SvarSlett
  7. Så gøy! Gleder meg! Ha en magisk påskse!

    SvarSlett
  8. Så gøy! Jeg har en veldig fin og gammal kofte som jeg har fått etter mor (bestemor). Jeg er så glad i den og bruker den så mye at den stadig på repareres litt på ermene :) Er det for seint å sende deg bilde av den til kofteboka?

    SvarSlett