søndag 14. desember 2014

kufteskogen avslutning

I dag har vi hatt en kjempe koselig dag i Vest-Telemark. Jeg skulle være med å avslutte utstillingen "kufteskogen" som har stått på Eidsborg museum siden oktober. Så mange flotte og gamle og nye kofter har hengt fremme til publikums glede og inspirasjon. Og i dag var altså dagen for å ta ned og hente koftene. Jeg har blant annet hentet min kjære Bøvertun ;O) Så fikk jeg gleden av å fortelle om den store koftejakten og så utrolig moro at det ble stappfullt i salen. Jeg gledes stort over at folk syns dette er moro og jeg fryder meg over å se at så mange har tatt sine gamle kofter i bruk igjen. For du har vel oppdaget hvor utrolig deilig dette plagget er? Perfekt på en vinterdag som dette, men jammen perfekt på en sommerkveld også. I dag hadde jeg på meg genserutgaven av Stjerneruter. Oppskrift på denne og koften finnes i Kofteboken. 

Nå blir det ikke flere kofte-events på meg før jul. I morgen skal jeg nemlig bake pepperkaker og pynte litt mer, så blir det kanskje jul i heimen her også. Så setter jeg heller i gang på nyåret igjen. Da kan det bli mer kofte-moro! :O)

7 kommentarer:

  1. The surrounding is wonderful, the pullover is wonderful, the shoes are wonderful, the snow is wonderful - I would love to be there.
    Lovely hugs
    Molly

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde og en fantastisk genser <3

    SvarSlett
  3. The setting is so pretty, the sweater is fabulous and you look beautiful!

    Linda

    SvarSlett
  4. Da jeg så genseren du har på her måtte jeg bare bestille Kofteboken omgående, den er bare vakker :) Gleder meg til boken kommer, ser ikke bort i fra at det er mer vil friste. Dere har gjort et flott stykke arbeid:) God jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lise

      Så utrolig koselig å høre. Håper du finner maaange andre fristelser der inne. Men denne er superfin syns jeg også :O)

      Slett