tirsdag 27. januar 2015

midt i blinken

I dag er det reportasje på gang. På kjøkkenbenken står noen av de tingene jeg skal ha med meg. Vi skal låne et rom i et hus ikke langt herfra, så snart tusler jeg bortover. Vi, sier du? Yes. I dag skal det samarbeides. (Litt mer om det senere regner jeg med ;) Det blir spennende! 

Det blir vårfokus. Dette er en av bukettene som blir med. Så deilig med disse sterke og naturlige fargene. Litt vittig forresten: Vi hadde handlet inn blomster og naturmaterialer til denne saken, men i går kveld kom denne buketten på døra. Vi hadde lånt bort en ting, og til vår overraskelse kom denne buketten med som takk for lånet. Det var jo utrolig koselig, og det passet i grunn midt i blinken. Så tusen takk!

Ønsker dere en fiiiin dag med disse fargene og formene! Så knottes vi nærmere.

10 kommentarer:

  1. Hei Liv! Det er så hyggelig med litt vårfarger nå, og buketten du fikk var jo en vårlig symfoni! Lykke til med reportasjen i dag, og ha en flott uke videre! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Spennende :-)
    Og nydelig bukett <3

    Ønsker deg en fin dag!!

    SvarSlett
  3. Nydelig vakre blomster, så spennende blir moro å følge med........
    Koselig det forrige innlegget ditt, klart vi kan ha to tanker på en gang, minst.......
    Ønsker deg fine vinterdager!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Så herlige farger! Nå har vi mye å se frem til :)

    SvarSlett
  5. Vi trænger sådan til at se forårsfarver.

    SvarSlett
  6. What a joy to see these colorful flowers as we here in New York get back to normal after last night's snow did not turn out to be a historic blizzard. Joy from that, too.

    xo

    SvarSlett
  7. Hei, tror det blir noe fine bilder, i alle fall med de blomstene :-)

    SvarSlett
  8. For en nydelig blogg og fantastiske bilder! Dere har gjort en solid og flott jobb med Kofteboken, den har jeg lyst til å ha med meg over alt! :) Klem gro

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Gro. Det gleder meg stoooort å høre dette. Håper du skal få glede av Kofteboken i laaaang tid! ;O)

      Slett