tirsdag 10. mars 2015

på sol.no også


Reportasjen om det å gjøre sitt liv litt enklere ved å la seg inspirere av tidligere tider, ligger også på sol.no i dag. Der kan du lete deg frem til en åpen versjon. Om du har lyst å lese hele saken og se flere bilder fra vårt hjem. 

Tusen takk til alle som har gitt tilbakemeldinger på denne reportasjen! 
Jeg blir så glad når andre kan la seg inspirere av så enkle grep. Vi tror vi er avhengig av alle "duppedittene" vi "trenger" i hverdagen for å ha et godt liv, men så oppdager man at det går helt fint uten om man bare våger. Ja, det kan til og med hende at forandringen fryder! Jeg kjenner jeg både har lyst og vil skrive mer om dette her på Livs Lyst. Jeg vil så gjerne ta tilbake tiden i livet mitt. Jeg har jobbet med det i flere år. Jepp, det må bli noen innlegg om dette tror jeg. Men først kan du jo lete frem denne saken om du vil! :O) 

Takk til journalist Lena Beathe Arneberg og fotograf Birte Ulveseth for koselige timer i heimen vår som endte opp i en fin sak både nettbasert og på trykk i avisen.

4 kommentarer:

  1. Hei !
    kjempefin reportasje, og jeg blir glad av å se det fine hjemmet ditt.
    Jeg kjenner hvilepulsen raskt når jeg ser den slags interiør som du skaper.
    Takk for at du deler.
    Hilsen Guro

    SvarSlett
  2. Tak for linket til sol.nu - så fik jeg også læst artiklen, som er rigtig fin.

    SvarSlett
  3. Congratulations on being able to share your life style with joy.

    Linda

    SvarSlett
  4. Så fint og koselig du har det. Veldig inspirerende å se alt du får til! Hilsen Berit

    SvarSlett