onsdag 27. mai 2015

i gang med foto

Jeg er i gang med fotograferingen til Kofteboken 2.

 Spennende! Og som dere skjønner har allerede de ferdigestrikkede koftene begynt å komme inn. *Takk til alle dere flinke strikkere som har gjort jobben, eller holder på for fultt forresten! Denne shooten, som dere får en liten sneakpeak av nå, ble tatt i ei nydelig "forglemmegei-eng". Så utrolig skjønne disse blomstene er! De passer perfekt til koftene som ble fotogarfert. Jeg vil jo helst vise både koftene og modellene og alt sammen nå med det samme, men jeg får holde det tett til brystet en stund til. Men jeg skal fortelle at det er så mange fine kofter! Og nå har Lene Holme Samsøe og jeg gjort valget. Hvis det ikke dukker opp noen kofter vi bare ha med nå da... Vi har jo tid enda. Jeg nyter synet av bunken med kofter som har kommet inn, og legger planer for miljøer de skal fotograferes i. Det er i alle fall nok av frodig og vakker natur å ta av om dagen. Så jeg gleder meg til å kunne vise dere litt mer etterhvert. 

**Ang. lanseringsdato og lignende, så skal jeg holde dere orientert her på LivsLyst. Vi jobber mot at Kofteboken 2 kommer ut før julen 2015.  Jeg skal fortelle alt underveis!

7 kommentarer:

  1. Потрясающе красиво!

    SvarSlett
  2. Virkelig spennende prosjekt, lykke til!

    SvarSlett
  3. Gleder meg til neste bok og å se den nydelige barnekoften jeg strikker på trykk
    Lillian i Grimstad

    SvarSlett
  4. Har dere kommet så lang i prosessen allerede ja, så gøy :-) Nydelig bilde!!! Og gleder meg til å se mer...

    SvarSlett
  5. Forglem mig ej'er er så skønne. Jeg kan se, at de passer fint til kofte-fotos. Glæder mig til at se bogen.

    SvarSlett
  6. Så spennende med ny bok. Elsker for-glem-mei-ei'er og trur nesten det er yndlingsblomsten min. Gleder meg til de kommer hos mamma slik at jeg kan grave opp noen å ta med hit. Der vokser de vilt mellom de gamle epletrærne så jeg må vente til de kommer for å vite hvor de er :P

    SvarSlett
  7. Det er sikkert alt for sent til å komme med et så storforlangende ønske til Kofteboken 2, men jeg prøver meg allikevel:
    Det hadde vært innmari fint om boken (istedenfor, eller i tillegg til gram) oppga hvor mye garn man trenger i *meter*. Unorskt, jeg vet, men det gjør det SÅ mye enklere å bytte ut med andre typer garn.

    SvarSlett