torsdag 20. april 2017

det blir moteshow!

Etter endt dag i Fretex Skien sine nye og fantastiske lokaler!
I forrige innlegg fortalte jeg dere om et arrangement på Dyrsku´plassen i Seljord den 20. mai som jeg skal være med på. Jeg har ikke fortalt dere alle detaljene enda, men de er rett rundt hjørnet, og her kommer i alle fall litt til! Samt litt behind-the-scenes fra prosessen ;O)

Vi skal ha et stort
Lørdag 20. mai klokka 12.00 på Dyrsku´plassen i Seljord - mer informasjon kommer altså snart!

På dette showet vil du få se koftene fra Kofteboken 1&2, sammen med gjenbruksklær. For igjen har jeg hatt glede av å samarbeide med Fretex. Og ikke bare det, jeg jobber også tett med et aldri så ungt og fresht crew med studenter fra Kvitsund Gymnas. 

La meg presentere dem! Fra høyre: Sara, Tina-Charlotte, Ingrid og Marthe.

I går brukte vi hele dagen sammen i Fretex Skien sine nye og utrolig fine lokaler på Kjørbekk. Vi fikk plukke fra øverst hylle og satte sammen fargerike og fine gjenbruksklær til koftene vi gjerne vil vise dere 20. mai. 

Dette er bare et lite knippe av de koftene vi skal vise. 
Målet er å vise hvordan man kan bruke det tradisjonelle inn i en ny tid. Mer enn noen gang er gjenbruksklær aktuelt, og koftene har fått et oppsving vi aldri har sett maken til på mange, mange år. Derfor syns vi dette er en perfekt kombinasjon! I dette rommes både miljø, mote og tradisjon. 

Litt inspirasjons-innhenting mellom øktene. 

Til slutt et mobilbilde tatt av Fretex Skien-sjefen selv. Jeg gleder meg til videre arbeid med denne fine gjengen, og ikke minst til å avslutte det hele med et skikkelig moteshow i mai. 

Lørdag 20. mai altså. Det gjelder å holde av datoen ;O)

1 kommentar: