tirsdag 25. januar 2011

DETALJER FRA KJØKKENET

Vi befinner oss fortsatt her inne på kjøkkenet vårt og jeg har allerde annonsert at det skal skje flere forandringer her inne. Det vil naturlig ta litt tid, så foreløpig blir det detaljer herfra. Hjemmebakte knekkebrød tredd inn på et oppheng for hyssing fra Oleas hus i Fyresdal. Rester av julebaksten (pepperkaker) i en stor glasskrukke fra Ikea. Småredskap til for eksempel latten i en gammel brun keramikk-krukke kjøpt brukt. 

Comming up on Livs Lyst: more details from the kicthen!
_____________________________________
English: I have already told you that we have more plans for our kichten. But it will take some time, so I show you some details in the meanwhile. Homemade chrisp bread on a suspension for twine. A big jug of glas with cookies leavings from Christmas bought on Ikea. Practical tools for the caffe latte in an old ceramic jug bought in a second hand store.

7 kommentarer:

  1. God formiddag!
    Tror det er første gang jeg er innom deg. Du og du så mye fint du har. Lekkert og inspirerende flotte bilder. Kikket selvsagt innom blogshoppen også. My penbt. Lurer på hvordan dere sender møbler jeg. Det er jo ikke akkurat posten må og vekt.
    Liker veldig godt det fine brettet med utskjæringene på kjøkkenbenken. Noe litt andeledes.
    Mvh. Line-Cathrin

    SvarSlett
  2. Hei
    Takk for et annerledes stemningsfullt bilde fra et kjøkken !!!
    Knekkebrødene er jo riktig dekorative. Har sett så mange her inne i bloggverden som lager knekkebrød, har aldri prøvd meg på det. Vanskelig ?
    Klem Mette

    SvarSlett
  3. Søte bilder ;)

    Moro med hjemmebakt knekkebrød, på en snor...!

    SvarSlett
  4. En veldig god ide å lage knekkebrødene på den måten. Mye mer dekorativt enn å bare legge de i en krukke. Den ideen tror jeg at jeg skal låne av deg jeg:)

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  5. Hei! Nydelige detalj-bilder fra kjøkkenet ditt, Liv! :-) Du får ta deg et møbel-kurs ja, er mye lettere å få kommet igang da! :-) Jeg har en gammel stol som jeg er veldig glad i, som ble hel igjen, etter et par kvelder på kurs! :-) Og man lærer så mye spennende om gamle møbler, og hvor ordentlig ting ble gjort før!! Det er gøy!! :-) Ha en super sol-dag! Klem

    SvarSlett
  6. Heisann! Ligger knekkebrødoppskriften din ute her et sted?

    SvarSlett