mandag 25. april 2011

ENDELIG I GANG IGJEN!

Nei, nå klarte jeg ikke å holde meg unna lenger. Jeg har rett og slett tatt meg i å savne
bloggingen! Det er jo noe helt unikt med dette å legge ut bilder og tanker om små og 
store ting her inne og knotte litt med dere. Jeg har tatt fri fra Livs Lyst disse dagene,
men har sneket meg litt rundt i deres blogger da. En del av dere har holdt koken hele
påsken. Flinke! Jeg trodde det skulle bli godt med en liten pause, men som sagt: 
nå var det jammen godt å komme i gang igjen også! ;O)

 I vinduskarmene spirer og gror det helt villt. Så herlig! Og den første knoppen har kommet
og jeg går hver dag nå for å se om den sarte lille rosa blomsten har sprettet ut. Jeg var veldig
spendt om disse Dronning Ingrid`ene ville trives hos meg etter en lang vinter i kjelleren og 
siden fikk de en skikkelig stuss med saksen. Det var nesten ikke et eneste blad igjen. Men
jeg skal si det har hjulpet med en vinduskarm, litt gjødsel og masse varme fra meg ;O) og solen.

Åhhh - det var godt å komme i gang igjen ja!

Håper dere er klar for litt futt og fart her på Livs Lyst fremover ;O) 
Dere skal blant annet få mer Gårdsjakt, 
jeg har vært på besøk og har en liten Livs Historie å fortelle 
og jeg ruger også på noen "behind the scenes"-bilder fra Farmen.
(Jeg har vært statist på Farmen-innspillingen fra Storøy i Telemark i år.)

Gøy hvis dere har lyst å følge med fremover!

5 kommentarer:

  1. Å de er så skjønne og virkelig den ultimate sommerplanten. Bare må ha. Jeg har klart å ta livet av alle og er så glad for at det finnes et gartneri stappende fullt av dronninger like ved her.
    Ha en deilig dag.
    klem:)

    SvarSlett
  2. Godt å "se" deg igjen : ) Håper du har hatt en flott påske!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Hei og velkommen tilbake ;)

    SÅ vakre dronning Ingrid du har♥ jeg får dem ikke til jeg, men skal vel få prøvd igjen i år å se om jeg klarer det - gir meg ikke!! ;)

    Nyt siste påskedagen,
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  4. Herlege vårlige bilder..
    Kjekt du er i gang igjen..

    God 2.Påskedag :-)

    SvarSlett
  5. Så vakkert, Liv.
    dronning Ingrid er veldig fin. spesiell.
    hatt den jeg og...
    tatt avleggere som har rotet seg så må snart sette i jorda. er
    litt treg..:-))
    nyt dagen,
    klem Tove

    SvarSlett