mandag 20. februar 2012

DEILIGE SAKER

Neste gang det er mulig å plukke inn deilige friske bær fra naturen, da skal jeg hamstre. Jeg skal stå med nesen nede i tuene og rompa rett i været helt til fryseren bugner over av blåbær, rips, jordbær... Ok, jordbær må kjøpes da. Og det skal vi til sommeren. To sommere nå har vi ikke fått rotet oss til å kjøpe en kasse eller to. Hva er det for noe? Hele vinteren går vi og lengter etter deilige saker med søte bær på. Nei, i år er det ingen bønn. Fryseren skal fylles så vi har go`saker å tære på utover vinteren. Jeg vil lage saft av rips, kaker med blåbær og desserter med jordbær. For ikke å snakke om de deilige og sunne smooties´ene. Mmmmm - jeg gleder meg!

8 kommentarer:

  1. Mmm, blåbær! For en herlig blogg :) Den vil jeg gjerne følge!

    SvarSlett
  2. Ich liiiibe Blaubeeren ;-) Schönes Foto!
    Liebe Rosaliegrüße∙∙♥♥∙∙

    SvarSlett
  3. Hej!

    Vilken vacker bild!!

    Blåbär är ju bara för gott!

    hoppas du haft en fin start på veckan!
    Kramar Sofia

    SvarSlett
  4. mmm gott med blåbär! fiin bild!! /amelie

    SvarSlett
  5. Gid, som jeg kooooooooooser meg hver gang jeg er innom bloggen din, Liv !! En fryd for oeyet alle disse bildene og alt det du skriver er saa koselig og inspirerende ! Elsker alle dine innlegg. Takk for at du er saa snill aa deler de med oss, ukjente. Ha en fin uke !
    Lisa

    SvarSlett
  6. Ja, du kan glede deg!!!
    De siste årene har jeg laget saft av rips, kirsebær, solbær og bjørnebær. 2011 ble det 65 liter saft!!! :)
    Jeg ble litt lei all plukkingen, men en har igjen for det nå.
    Jeg har forresten sendt deg en mail...

    SvarSlett
  7. Hei Liv. Da har jeg sendt deg en mail med min mailadresse. MVH Jessica www.ekteinterior.com

    SvarSlett