onsdag 5. desember 2012

OBLIGATORISK

Koser meg hjemme i huset i kveld. Ved fra gården er båret inn og lødd opp her hjemme i byen. Jeg har freset over stue og kjøkken med støvsugeren og klesvasken henger på snora. Ergo: flink jente! ;O) Og nå er jeg klar for å bake ut julens siste ladning med pepperkaker. Til fredag får jeg nemlig fin-fint besøk og jeg må i alle fall kunne by på èt slag av de tradisjonelle syv... 

Kamera er aldri langt unna i slike sammenhenger og det dukker nok opp bilder her på Livs Lyst like i etterkant. Noen "happeninger" er liksom obligatorisk å vise dere. Hehe. Ja, tenkt. Slik har det blitt. Får håpe dere har glede av det da!

4 kommentarer:

  1. Så fint dette så ut. Fint med slike pepperkakeformer. De er dekorative. Likte godt tipset under her med de små pepperkakehjertene på snor. Stilig! Flotte bilder fra turen deres også, med bål og fin sekk. :) Mye inspirasjon her hos deg, Liv.

    SvarSlett
  2. Ja, noen tradisjoner er viktig og pepperkaker er en av de:)
    Herlig og inspirerende bilde:)
    God bakst:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Pepperkaker er den eneste av de syv jeg liker så det er ingen tvil om at det blir pepperkaker her i år!:) Fin blogg!

    SvarSlett
  4. Er nok flere enn meg som så absolutt har glede av dine "happening'er". Så bare stå på!
    pepperkaker er godt, den eneste julekaken alle familien liker. Så fra å bake både 7 og 10-12 slag,i min glansperiode som husmor, er jeg nå nede i 3-4 slag. Pepperkaker håper jeg å få bakt til helgen. Lykke til med din baking.

    SvarSlett