mandag 11. november 2013

SØTE JULEGAVEPOSER

Innpakking er gøy. I alle fall når man har tid og det har jo jeg nå. Da jeg kom over disse skjønne papirposene stod jeg raskt med de i hendene og vurderte: "Å, de var skjønne, men kanskje ikke store nok til å putte julegaver i eller?" Jeg klarte ikke å la være i alle fall. Kjærligheten til papirposer overvant fornuften... Og det tok jo faktisk ikke lang tid før jeg fant et bruksområde til dem!

Måtte bare finne frem litt ekstra-stæsj hjemme først og kjøpte da jeg samtidig var i butikken med meg noen søte papirstjerner og en koselig juletape. (Poser, stjerner og tape kjøpt i den lokale hobbybutikken i Porsgrunn, men har fått tips om at kanskje både Panduro og Hobbyhimmelen.no har noen av disse produktene??)

I hver pose har jeg lagt et par med tovede/filtede julehjerter i ekte ull. Hver sin gamle stoffknapp har de også fått. Noen med naturhyssing til oppheng, andre polkagris-hyssing. Så kan dette bli små førjulsgaver eller ekstragaver. 

Gaveposene er stødige, søte og praktiske som bare det de og her står de klare til å deles ut. På stjernene tenkte jeg å skrive hvem posen er til. Til-og-fra-lapp rett og slett. Men hvem som skal få, det kan jeg jo ikke røpe her på bloggen! ;O)

11 kommentarer:

  1. Så flotte poser du har laget <3

    SvarSlett
  2. Kjempesøte, ja papirposer er alltid stas! Var på personalseminar i Barcelona og kom hjem med Heavy koffert full av papirposer og knapper! ( vi har alle våre laster) fin ny og spennende uke til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha - det ser jeg for meg! OG jeg skjønner deg så godt. Denne kjærligheten til grovt og "gammeldags" papir... den er sterk den!! hahaha

      Slett
  3. Å di var jo super søte <3 så flink du er!
    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  4. What a perfect Christmas present for some lucky friend or family member. Beautiful!

    Linda

    SvarSlett
  5. Vilka söta påsar! De passar ju perfekt till små julgåvor.

    SvarSlett
  6. Kjempesøte poser og så herlige tova hjerter :D

    Ha en finfin kveld,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett
  7. Så nydelige poser :)
    Vil bare gi deg et lite tips: Jeg har også laget de filtede hjertene etter beskrivelsen i Lev landlig, og synes de ble kjempefine. Men jeg bruker ubehandlet ull, rett fra sauene, og det ble så mye mer "ekte", og mer liv i dem (hehe, det passet jo godt på deg). Du kjenner sikkert en sauebonde som kan avse litt ull til deg, så du kan få prøvd. De lukter bittegranne sau, men det er bare sjarmerende.
    Lykke til med den kommende begivenheten :)
    Klem fra Snefrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig godt tips. Jeg har tenkt på det selv. Det hadde vært moro å få tak i norsk ull som "lukter" ;O)
      Jeg får være på utkikk!

      Slett
  8. Æ må bare kommentere her - nydelige poser og hjerter -gammelt papir , love it! Å vet du , tidligere sauebonde som æ er , så har æ ull i kilovis- både vaska og uvaska , skal jammen sjekke den - om det går bra å filte den- takk for at du deler .

    SvarSlett
  9. Så mye kult du har her på bloggen din! Her må eg tilbake ;)

    SvarSlett