mandag 12. mai 2014

treplater

At jeg liker naturmaterialer finnes det vel ingen tvil om. Ikke om du støtt og stadig er innom her på Livs Lyst i alle fall. Og særlig når vi da er på gården. Der er disse materialene tett ved og dermed veldig tilgjengelige. At Norge gror ned har vi hørt om. Det er mange av de gamle beiteområdene som er grodd fullstendig til på gården vår også. Etterhvert bør løvtrærne hogges ned, men vi har en del å fikse før vi kommer så langt... Men et tre falt til jorden nå i våres. Av en helt spesiell hensikt.

Jeg ville så gjerne ha en god del treplater. Det ble en god bunke ut av treet vi skjærte ned og flere kunne det blitt, men det var jo begrenset hvor mange slike plater man skal ha. 

Hva jeg skulle med dem?

Jeg tenkte å lage et innlegg om det. Ikke dette, men et til. Det er mye moro man kan ha med slike treplater. Dere kunne sikkert kommet på mange idèer som ikke jeg kan. Hva med å lage kjempe store medaljer som premier om barnet ditt har bursdag? Dere vet slike vi fikk om vi var med på et skirenn eller noe da vi var små. Ja, trebrikkene var jo da så klart mye mindre. Men hadde jo vært moro å fått en slik hengende rundt halsen??

Jeg har hverken vært på skirenn eller laget medaljer kan jeg forsikre. Jeg skal smelle inn et innlegg til jeg, så får dere se hva vi brukte disse til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar