tirsdag 30. desember 2014

årets bygdeprofil avgjøres

For en stund tilbake tok Nationen kontakt med meg og fortalte at jeg var blitt nominert til årets bygdeprofil for mitt arbeid med kofter og mitt landlige fokus. Det var jo så utrolig hyggelig. Sammen med meg var det syv andre kjente personer som skulle "kjempe" om heder og ære. Jeg må innrømme at jeg har ligget godt på latsiden. Som det dårlige konkurransemennesket jeg er, har jeg sett meg fornøyd med å være nominert. En glede i seg selv! Det har vært en hyggelig opplevelse. En dag med besøk av en journalist fra Nationen, fin sak i avisen og NRK Telemark (radio) laget en liten sak på dette også. Mer fokus på landliv og mer fokus på kofter har det ført til og ved det har vi gått et skritt videre. I riktig retning :O)

Om du har lyst å vite hvem det er som blir kåret til årets bygdeprofil, kan du følge med i morgen. Selveste nyttårsaften. Da avgjøres det hele. Trykk deg inn på Nationen og gi en klapp for vinneren! 

1 kommentar: