tirsdag 5. mai 2015

nesten

"Nesten skyter ingen mann av hesten" - tja, sikkert mye sant i det, men jeg vil si at i gangen vår nå, så er nesten bra nok. Vi har gulv, dør, speil, rekkverk på trappa og skap til klær og sko. Gangen vår har virkelig stått uferdig lenge. Den har blitt skikkelig nedprioritert. Litt dumt kanskje. Det er jo det første rommet gjestene opplever når de trer inn i huset. En periode hadde vi jordgulv her! Ja, det er helt sant. Vi balanserte over en planke for å komme opp i trappen til andre etasje. Heldigvis var det ikke så alt for  lenge det var slik, for det skal jeg innrømme var litt slitsomt. Men nå er det altså andre boller. Jeg tenkte jeg skulle rote frem bildene av hvordan det har sett ut her inne. Nokså heftig i grunn. For i dette hjørnet av huset måtte bunnsviller og bærebjelker skiftes. Så her var det full utluftning en periode. Så er det rart at jeg er glad for nesten? Nå mangler det bare noen dører på skapet og litt maling, så kan vi bare sette oss ned i stuen, og nyte synet av det som har blitt et koselig rom!

5 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig :-) Gleder meg også veeeldig til å følge med på gårdsprosjektet deres! Masse lykke til :o) Mvh Therese

    SvarSlett
  2. Det er så dejligt at kunne afslutte det ene projekt efter det andet. Et fint rum I har fået lavet.

    SvarSlett
  3. Haha, jordgulv faktisk! Jaja, slik er det i perioder, men det ser jo riktig flott ut nå, da :-)

    www.UllKuleTeppe.com

    SvarSlett
  4. Det ble så absolutt bra som det er nå. Lekkert :)

    Er du interessert i giveaway tipser jeg om et i dagens blogginnlegg. Velkommen inn om du vil :)

    SvarSlett
  5. Kan vel si forvandlingen fra jordgolv og til i dag, er ganske formidabel :)
    Og helt sikker på at du trives bedre med dette.
    Holder også på å renovere gangen, så ikke bare hos deg gangen har vært nedprioritert.

    :) Inger

    SvarSlett