onsdag 26. august 2015

intervju NRK P1

I starten av denne uken har jeg vært på farta. Tror jeg nevnte litt i forrige innlegg også. Mandag formiddag tok vi bilder til Kofteboken, så kjørte jeg Lene på toget, stoppet ved en kirkegård og skiftet i bilen (! hihi), og så bar det rett inn i et møte på trykkeriet. Der for tiden viktige beslutninger tas. Deretter tok jeg noen runder for å gjøre nødvendige ærender før jeg skulle fotografere igjen. På tirsdag ble jeg innvitert til NRK P1-Telemark-studio for et lite kofteintervju. Da var det å hive seg rundt for å rekke det mellom alt det andre som skjedde disse dagene. Det er med andre ord intensivt nå. Men det er alltid moro å prate om kofter syns jeg. Og ikke minst stolt fortelle at det altså er en Kofteboken 2 på vei. Lansering 21. november. Det ble direktesending denne gangen. Tok er par gode innpust, og så var det bare å satse på at spørsmålene var forståelige. Det var de. Selv om jeg måtte dobbeltsjekke en gang underveis i praten. Hehe. Det vesle innslaget kan du også høre forresten. Om du trykker deg inn HER 

Intervjueren omtaler meg som "koftedamen". Joda, jeg har hørt det noen ganger nå. Vittig, jeg må vel bare innfinne meg med det. Har jo truffet på folk tilfeldig og de har smilt og sagt "der er jo koftedamen." Vittig for meg. Jeg som ikke engang føler meg som en dame enda. Hihi. Men moro er det lell. Og forbinder folk meg med kofter, er det helt fint. For om jeg hadde dilla på kofter før, har jeg det i alle fall nå! Så thjohei for både koftedamer og koftemenn!

Her har jeg på meg Sommerlett fra Kofteboken (1) forresten.

1 kommentar:

  1. Den er, sammen med Bøvertun uten ruter, min favoritt i koftebok nr.1. Selvfølgelig strikket og nesten utslitt etter mye bruk i den kalde sommeren her sør.
    Gleder meg så til bok nr.2 :) Lykke til med arbeidet.
    Ha en flott dag :)
    Lillian i Grimstad

    SvarSlett