tirsdag 19. august 2014

#badromsinspo

Vi planlegger bad i huset vårt her i byen om dagen og på leit i eget arkiv fant jeg inspirasjon i en reportasje jeg lagde for en stund tilbake. 

Nå kan ikke jeg starte med detaljer som dette riktig enda, men jeg tenkte at det kanskje kunne være noe for dere andre som har alt på stell ;O) Nå som det høstes (egentlig ikke helt enda da - jeg holder kraftig fast i at august også er sommermåned) er det en ypperlig mulighet til å gå ut og plukke seg en kvist og litt mose. Vips så har du en sjarmerende og naturlig smykkeholder på badet! Ja, eller på soverommet for den sakens skyld. 

Jeg må nok foreløpig mer konsentrere meg om innventar og farger og da er badet som Line og Daniel i Eldhuset lagde til stor inspirasjon. Dette er sjarmoffensiv på sitt sterkeste! Kanskje du også kan snappe opp et tips eller fem?!

5 kommentarer:

  1. Så smart å bruke en kvist som smykketre - naturlig og vakkert også :-)
    Takk for tipset :-)
    Anne

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg, August er sommermåned. Jeg leste om dette badet i "Lev Landlig" tror jeg..... Utrolig kreativt og absolutt til inspirasjon. Det med kvist og mose satte meg på en idè ;) Ha en finfin Tirsdag og lykke til med badet.

    SvarSlett
  3. ein sehr schönes badezimmer, ich liebe die schwarz-weißen fliesen!!! alles liebe, angie

    SvarSlett
  4. Gode ideer å finne som vanlig på bloggen din :-) Har forresten anbefalt leserne på bloggen min (hannesblogg.no) om å titte innom Livs Lyst :-)

    Lykke til med oppussing av bad!!

    SvarSlett
  5. Jättejättefint! Så enkelt och fint! :)

    SvarSlett