onsdag 1. oktober 2014

jeg har den glede å presentere

Jeg har den store glede å presentere forlaget
 Kofteboken skal utgis på: Sandvik & Samsøe DA. 
*Logoen er laget av Åsmund Dahl / Audiopol Live

Lene Holme Samsøe og jeg (Liv Sandvik Jakobsen) bestemte oss tidlig i prosessen for å gi ut på eget forlag og det har vært noen intensive uker og måneder for å få alt på plass. Nå nærmer det seg at boken skal i trykken og snart skal vi fortelle om  både lanseringsdato og hva som skjer i forbindelse med den! Vi gleder oss veldig. 

Og ikke minst åpner vi snart slusene for forhåndsbestilling!

Vi har fått mange sprørsmål om nettopp dette og snart ønsker vi å gi dere alle (koftejeger eller ikke ;O) muligheten til å sikre dere Kofteboken før jul. Kofteboken vil også bli å kjøpe i bokhandlere over hele landet (snart via Forlagssentralen og Bokbasen), diverse garnbutikker og andre butikker som måtte ønske å selge boken vår (snart via vår nettbutikk). Men om du som privatperson altså vil være helt sikker på å sikre deg et eksemplar eller ti, så vil du få mulighet gjennom nettbuikken som snart åpner. Vi holder dere så klart orientert!! Følg med. Følg med.

12 kommentarer:

  1. Gratulere! Fantastisk, Liv! Jeg gleder meg!

    SvarSlett
  2. Glede meg veldig til boka kommer ut.Glede meg og til å strikke noen av koftene.

    SvarSlett
  3. Flotte nyheter. Gleder meg til boken og kommer til bestille.
    Tenk at koftejakten din skulle bli bok og jeg er sikker på at den blir populær.
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Hei
    Vi kunne godt tenkt oss å selge noen eksemplarer av boken i ( den nye) butikken. Kommer du innom en dag? Ellers har du jo tlf nr mitt..........
    Ps: strikkecafe om en uke.

    SvarSlett
  5. Congratulations, Liv!

    Linda xx

    SvarSlett
  6. Gleder meg til boken kommer :)

    SvarSlett
  7. Tillykke, glæder mig til at se bogen.

    SvarSlett
  8. Kommer boken finnas att köpa i Sverige?
    Är så sugen att köpa boken.

    SvarSlett
    Svar
    1. Om AdLibris.se tar den inn, kan den kjøpes via deres nettbutikk om litt. Det blir først lansering i Norge. Kommer straks tilbake med dato!! ;O)
      Ellers kan man (av alle ting) bestille gjennom to danske nettbutikker: Sommerfuglen.dk og Rasmilla.dk

      Slett
  9. Hei hei
    Gleder meg til kofteboken kommer:)
    Hvem tar vi kontakt med hvis noen ønsker å selge boken i en strikkebutikk?

    mvh
    Lisbeth Syftestad

    SvarSlett
    Svar
    1. Snart åpner vi en nettbutikk. Der kan både private og bedrifter bestille boken!
      Jeg gir beskjed så fort jeg alt er på plass.
      Om det er andre ting man lurer på er det bare å kontakte oss på mail: post@kofteboken.no

      Slett