fredag 3. juli 2015

spiselig fra hagen

Ved flere anledninger har jeg både som privatperson og i jobbsammenheng, fått den glede av å besøke dette nydelige stedet i Lillesand. Et gammelt hus, en frodig hage, rett ved sjøen. Det er som en god liten ferie hver gang. Grunnen til at jeg sist var her, er reportasjen om spiselige blomster jeg laget for Lev Landlig.

En frodig hagen kan nemlig inneholde mer spiselig enn du vet om. Jeg hadde i alle fall et og annet å lære! Og så inspirerende det er, og så moro å kunne lage gode desserter, pynte maten og kalde drikker på varme sommerdager, med go´saker du finner rett utenfor stuedøren. Nå vet jeg enda mer om hva jeg ønsker å ha i vår hage. Kanskje er det plass til noen spiselige planter i din hage også? Eller enda bedre; kanskje du har mer spiselig i hagen enn du visste om? Ta en titt i det nyeste Lev Landlig for å lese hva Marit lærte meg.

2 kommentarer:

  1. Hva vakre hagebilder !!! en vakker helg ønsker Angie fra Tyskland

    SvarSlett
  2. Herlig å kunne plukke spiselige ting fra egen hage.Nyttevekster er bra.

    SvarSlett