torsdag 23. juni 2016

en spesiell forside

Så ble det mitt bilde som havnet på forsiden av det nyeste Lev Landlig som er i salg nå. (Utgave 5 - 2016.) Akkurat denne gangen kjenner jeg at jeg er litt ekstra stolt. For det første syns jeg, for å legge janteloven fullstendig til side, at det ble så fint. Og for det andre er bildene til denne serien tatt på et kjært familiested. 

(Den stille viken kan du se flere bilder fra HER eller ved å trykke på BEAUTIFUL PLACES og DEN STILLE VIKEN oppe i menylinjen.)

Siden vi skal hit igjen i nærmeste fremtid, vil det si at vi igjen kan ta frem det gamle bordet fra skjulet, hente ut pinnestolene og diske opp med en enkel lunch i sommerenga. For det frister til gjentagelse, disse timene ute i det grønne. Og om du blir aldri så lite fristet nå, gir vi deg altså tipsene til hvordan du enkelt og uhøytidlig (- men sjarmerende!) kan dekke et sommerbord, i det nyeste Lev Landlig. 

Jeg sier bare: La gresset gro, ut med møblene, frem med kaffekjelen og sett deg ned og nyt at sommeren er her!

  # landlig # livslyst # interiør # levlandlig # landliglivsstil # nostalgi # tradisjon # gammelt # livsandvikjakobsen # kofter # denstorekoftejakten # kofteboken # kofteboken2 # tradisjon # livsstil # restaurering # tømmerbygning # trehus # blomster # sommereng #

4 kommentarer:

  1. vakrere blir det ikke ;)

    SvarSlett
  2. Så nydeleg!
    Kjekt å få med bilde ditt på forsida :-)

    SvarSlett
  3. Så einig! Eg har verkeleg brukt kaffekjel på bålet i hagen, site ute ofte og mykje...nytt livet og nuet... kokt kaffi på kjel på hytta ( kokebluss)... Eg har abonnert på Lev Landlig sidan 2007, og bladet inspirerer kvar gong...ofte at eg må ta att bladet i fleire porsjonar( klarar ikkje fordøya alle inntrykka)... Du har nydelege reportasjar i bladet <3 <3 <3 DU ER SÅÅÅÅ FLINK!

    SvarSlett